Nieuwe versie van Tom TOM downloaden discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Misschien kan iemand mij helpen met misschien voor jullie iets makkelijks maar waar ik zelf even iet uit kom? Het probleem: Op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe versie van Tom TOM downloaden
Beste leden,
Misschien kan iemand mij helpen met misschien voor jullie iets makkelijks maar waar ik zelf even iet uit kom? Het probleem: Op mijn telefoon de Iphone3 staat er een melding om een nieuwe versie te kunnen instaleren van TOM TOM. Echter wanneer ik de opdracht probeer uit te voeren krijg ik elke keer de volgende melding: Er is te weinig ruimte vrij om TOM TOM Europa te downloaden. Verwijder enkele fotos of videos! Op de telefoon staat helemaal geen foto of video wie kan mij zeggen wat ik hier aan moet doen zodat hij toch de nieuwe versie er op kan zetten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
duidelijk dat je te weinig geheugen hebt op je Iphone.
Wat Apps verwijderen of muziek. Je kan in Itunes toch zien hoeveel geheugen er nog vrij is op je Iphone?
|
|||
|
|||
Er staat nog 4,4 GB nog vrij. ook heb ik verder niet veel app er op zitten?
|
|
||||
|
||||
en de update al eens via Itunes proberen te downloaden en dan syncen met je Iphone
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
I krijg iphone niet via bluetooth gepaird met tom tom carkit | djarend | iPhone Navigatie | 21 | 19-12-11 13:26 |
Windows: Tom Tom West Europa blijft in lus downloaden | hebbedingetje | iTunes | 3 | 18-04-11 20:41 |
Windows: Fout 8003 downloaden Tom Tom | dureappel | iTunes | 0 | 03-09-10 14:52 |
Waar dient dat gratis Tom Tom carkittool voor?? | herk0039 | iPhone Navigatie | 7 | 26-08-10 01:27 |
TomTom: Tom Tom schuld van ongewenst dataverkeer (in NL zelf)? | montefeltro | iPhone Navigatie | 13 | 06-03-10 17:21 |
|
|