Hoe kan ik iOS 7 op iPhone 5 zetten ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had ergens gelezen dat iOS 7 beta 4 beschikbaar is. Kan iemand mij met hand en tand uitleggen hoe ik het kan doen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik iOS 7 op iPhone 5 zetten ?
Hallo,
Ik had ergens gelezen dat iOS 7 beta 4 beschikbaar is. Kan iemand mij met hand en tand uitleggen hoe ik het kan doen. Dank u Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
2) De UDID van het iDevice registreren in het Apple Developer Portal; 3) iOS 7 Beta 4 voor jouw apparaat downloaden uit het Apple iOS Dev Center; 4) Een programma zoeken dat in Windows een DMG disk image kan uitpakken; 5) Het uitgepakte iOS 7 Beta 4 ipsw bestand installeren met iTunes; 6) Als je de iTunes fouten 3000 of 4027 krijgt tijdens de installatie zal je een Mac moeten gaan zoeken waar iTunes 11.1 Beta 1 op draait; Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zal het eens uit proberen Mvg |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe kan ik app op slot zetten of verbergen | mschmidtwegenbouw | iPhone Apps | 4 | 29-12-11 15:20 |
Hoe kan ik mijn oude telefoonnummers in mijn iphone zetten | michel1984 | Archief | 1 | 20-02-08 12:34 |
|
|