hoe kan ik app op slot zetten of verbergen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn naam is M.. en ik heb een vraag. is het mogelijk om een app op slot te zetten ik weet dat er bepaalde apps ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe kan ik app op slot zetten of verbergen
mijn naam is M.. en ik heb een vraag. is het mogelijk om een app op slot te zetten ik weet dat er bepaalde apps zijn maar daar kun je alleen foto's en fimpjes in plaatsen oa de app my folder wie dus niet werkt deze app werk alleen voor foto's of filmpjes. heeft iemand nog een andere optie
Laatst gewijzigd door mschmidtwegenbouw; 28-12-11 om 19:23. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kunt een klein aantal app's via instellingen-algemeen-beperkingen ontzichtbaar of versleutelen voor de buitenwereld, de rest van de app's die kun je nu nog niet (misschien wel met een jailbreak) ontzichtbaar of versleutelen
|
|
||||
|
||||
Niet mogelijk zonder jailbreak.
|
|
|||
|
|||
Jailbreak hem, ga naar cydia, beheren, bronnen en add de repo 'http://sinfuliphonerepo.com/' Als dat gedaan is zoek naar 'iProtect cracked' en hupla, de rest(bepalen welke apps je wilt beveiligen) moet je dan zelf maar doen
|
|
|||
|
|||
Antoniohxc, het is verstandig om dat bericht even te editen als je een waarschuwing of mogelijke ban wilt voorkomen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe kan ik toetsenbord verbergen? | Roccade | iPhone algemeen | 4 | 19-11-10 14:08 |
Hoe .CBR op Comic App zetten? | mathijs666 | iPad algemeen | 20 | 04-09-10 22:33 |
Kan Hotmail niet in iphone app zetten | Ruubenn | iPhone Apps | 2 | 29-11-09 23:27 |
|
|