hoe kan ik toetsenbord verbergen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil AppExchange installeren maar als ik accountgegevens moet invoeren dan zit het toetsenbord voor de 'add account' knop. Hoe kan ik mijn toetsenbord verbergen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe kan ik toetsenbord verbergen?
Ik wil AppExchange installeren maar als ik accountgegevens moet invoeren dan zit het toetsenbord voor de 'add account' knop.
Hoe kan ik mijn toetsenbord verbergen of naar beneden schuiven? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vaak door ergens op de pagina te klikken of in het blauw gereed / done oid
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gaat ook niet, raar maar waar. Wat je zou kunnen doen is je scherm kantelen zodat je misschien wat meer ruimte krijgt om te scrollen. In sms gaat dit ook niet, vandaar dat ik bite sms gebruik, daar kan het wel.
|
|
|||
|
|||
off-topic: als je in je smsapp op wijzig druk gaat je toetsenbord wel weg
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe verander ik mijn toetsenbord thema? | robje33 | Archief | 3 | 29-01-10 22:23 |
Toetsenbord toetsen groter kan maken | RedBull | Jailbreak apps en thema's | 5 | 18-11-09 10:13 |
Toetsenbord azerty en T9 nederlands, kan dat ? | Eos400D | iPhone algemeen | 16 | 25-03-09 02:36 |
hoe je smsberichten verbergen voor iemand anders! | truckdiver | iPhone algemeen | 33 | 22-05-08 21:38 |
|
|