Toetsenbord toetsen groter kan maken discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb gezien dat je andere skins kan installeren voor het toetsenbord via wintherboard maar dit lijkt niet te werken bij mij??? ik zet dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toetsenbord toetsen groter kan maken
ik heb gezien dat je andere skins kan installeren voor het toetsenbord via wintherboard
maar dit lijkt niet te werken bij mij??? ik zet dit aan en er gebeurd niets ook zou ik willen weten of je de klavier toetsen groter kan maken groeten en alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar iPhone Wallpapers Skins Thema's.
Citaat:
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
en is dit mogelijk met iets anders???
|
|
||||
|
||||
//Topic naam aangepast zodat iedereen begrijpt waar het over gaat
Klavier = BE Toetsenbord = NL
|
||||
|
||||
aha, dacht ff dat het om een muziekinstrument ging
maar ja sinds 3.0 kan het niet meer. En ben zelf ook al lang op zoek om me toetsenbord een kleurtje te geven
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: kan geen nummer toetsen na JB?? | silversungun | Jailbreak | 1 | 20-01-11 14:42 |
toetsenbord werk niet toetsen u j n | master | iPhone algemeen | 0 | 24-09-09 23:13 |
Kan niet aan de onderste toetsen bij invoer | Michael_D | iPhone algemeen | 4 | 27-09-08 18:36 |
Onderste toetsen bij toetsenbord onbereikbaar | Krideri | iPhone algemeen | 4 | 16-06-08 21:20 |
Toetsenbord Aanpassen? (zwarte toetsen ipv wit) ?? | Essential | iPhone algemeen | 5 | 04-03-08 22:53 |
|
|