kan geen nummer toetsen na JB?? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb mijn iphone 4 gejailbreaked, en het valt me op dat ik niet handmatig een nummer kan intoetsen. Hij kapt het na 1 nummer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan geen nummer toetsen na JB??
ik heb mijn iphone 4 gejailbreaked, en het valt me op dat ik niet handmatig een nummer kan intoetsen. Hij kapt het na 1 nummer gelijk af en keert terug naar het springboard???
wie heeft een oplossing en wie herkent dit??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer eens te herstellen, niet vergeten de goede firmware te selecteren anders is ie tethered (!). En vervolgens opnieuw te jailbreaken? Helpt dat?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Eigen nummer kan niet meer worden ingevoerd bij instellingen. | Guusjuh | Overige providers Nederland | 9 | 24-05-12 20:44 |
Windows: Kan MP3 nummer niet syncen | The Raptor | iTunes | 2 | 05-08-10 22:12 |
SMS kan naar 1 nummer niet, rest wel | RobertvdBerg | iPhone algemeen | 8 | 27-06-10 09:07 |
Toetsenbord toetsen groter kan maken | RedBull | Jailbreak apps en thema's | 5 | 18-11-09 10:13 |
Kan niet aan de onderste toetsen bij invoer | Michael_D | iPhone algemeen | 4 | 27-09-08 18:36 |
|
|