Kan MP3 nummer niet syncen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Forumleden, Ik heb een nieuw MP3 bestand aan de afspeellijst toegevoegd in iTunes. Als ik syncroniseer geeft iTunes aan dat het bestand niet gevonden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan MP3 nummer niet syncen
Hallo Forumleden,
Ik heb een nieuw MP3 bestand aan de afspeellijst toegevoegd in iTunes. Als ik syncroniseer geeft iTunes aan dat het bestand niet gevonden is. (zie bijlage) Hoe kan ik dit probleem oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
waarschijnlijk heb je het liedje een keer verplaatst of staat hij op een externe harde schijf die uit staat. je moet het liedje in je bibliotheek dubbelklikken en dan zoeken. dan is het opgelost.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan contacten niet syncen via Itunes | margavintges | iTunes | 0 | 28-03-11 00:50 |
SMS kan naar 1 nummer niet, rest wel | RobertvdBerg | iPhone algemeen | 8 | 27-06-10 09:07 |
Kan Windows live niet syncen | Guest-20191128132130 | iTunes | 2 | 10-05-10 18:48 |
Kan geen 'mp3' syncen... 'Kan niet afgespeeld worden op deze iPhone' | Denneke | iTunes | 2 | 23-01-10 12:41 |
Muziek: Niet alle nummer syncen | hjalmar | Muziek, foto & video | 5 | 17-06-09 16:39 |
|
|