Kan Windows live niet syncen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, ik heb net mij Iphone 3gs binnen maar het lukt me niet om de contacten via Itunes te Syncen met mijn Iphone.. ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan Windows live niet syncen
Hallo Allemaal,
ik heb net mij Iphone 3gs binnen maar het lukt me niet om de contacten via Itunes te Syncen met mijn Iphone.. ik heb via windows live mail mijn contacten in de map staan waar itunes zoek maar het werkt niet help Laatst gewijzigd door Guest-20191128132130; 22-04-10 om 16:32. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde probleem. Al mijn contactgegevens staan in Windows live mail, zelfde soort pogramma als Microsoft Outlook.
Sind een update van Itunes is de mogelijkheid om te syncen verdwenen En geeft mijn Iphone 3GS problemen met syncen. Iemand enig idee om toch mijn contacten over en weer op te slaan. |
|
||||
|
||||
Onder het tabje algemeen kan je contactpersonen syncen aanvinken. Dit is echter alleen mogelijk met Outlook en ik kan me niet voorstellen dat het ooit met Windows live Contacts is geweest
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan contacten niet syncen via Itunes | margavintges | iTunes | 0 | 28-03-11 00:50 |
kan geen mails versturen met windows live op mijn Iphone, graag advies | edwinvanlaer | iPhone algemeen | 6 | 01-10-10 17:32 |
Windows: Kan MP3 nummer niet syncen | The Raptor | iTunes | 2 | 05-08-10 22:12 |
Kan geen 'mp3' syncen... 'Kan niet afgespeeld worden op deze iPhone' | Denneke | iTunes | 2 | 23-01-10 12:41 |
Uitgaande mail werkt niet Vodafone en Windows Live | dkdia | Archief | 1 | 08-02-09 23:31 |
|
|