kan geen mails versturen met windows live op mijn Iphone, graag advies discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb windows live toegevoegd aan mijn I phone 4 (volgens de onderstaande instructies). Het probleem is dat ik wel mails ontvang, maar dat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan geen mails versturen met windows live op mijn Iphone, graag advies
ik heb windows live toegevoegd aan mijn I phone 4 (volgens de onderstaande instructies). Het probleem is dat ik wel mails ontvang, maar dat ik geen mails kan versturen. Ik krijg dan deze foutmelding:
E-mail versturen in mislukt De verbinding met de uitgaande server 'stmp.liv.com'is mislukt. Extra uitgaande e-mailservers kunnen worden geconfigureerd in Instellingen>Mail,contacten,agenda. Wie kan mij adviseren wat ik moet doen om wel mails te kunnen versturen?? -------------- Stap 1: Open ‘Instellingen’ op je iPhone Stap 2: Klik op ‘Mail, Contacten, Agenda’ Stap 3: Klik nu op ‘Voeg account toe…’ Stap 4: Selecteer ‘Anders’ Stap 5: Vul je naam, email (xxx@live.nl/xxx@hotmail.com), en wachtwoord in. En klik op bewaar. Stap 6: Selecteer POP in plaats van IMAP Stap 7: Vul nu in de onderstaande gegevens in: Server inkomende post: Hostnaam: pop3.live.com Gebruikersnaam: <jou email adres> Wachtwoord: <jou wachtwoord> Server uitgaande post Hostnaam: smtp.live.com Gebruikersnaam: <jou email adres> Wachtwoord: <jou wachtwoord> Stap 7: Klik op bewaar, en je bent klaar: Je live mail is toegevoegd aan je mail applicatie! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zie het al in de foutmelding. Het is smtp en niet stmp bij uitgaande server. Waarom gebruik je overigens niet de nieuwe exchange mogelijkheid voor je livemail/hotmail?
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: E-mail dqoodiqsjfpaoijef
|
|
||||
|
||||
Voeg een nieuw account aan via 'Microsoft Exchange'
E-mail : Je e-mail Domein : Leeg laten Gebruikersnaam : Je e-mail Wachtwoord : Je e-mails wachtwoord Druk dan op volgende, je ziet nu een extra veld: Server : Daar zet je "m.hotmail.com" (Zonder de aanhalingstekens) Druk op 'Gereed' |
|
|||
|
|||
Citaat:
>>> [edwin] wow, dat is wat ik nodig heb - bedankt allemaal ! |
|
||||
|
||||
Graag gedaan!
|
|
|||
|
|||
[quote=edwinvanlaer;564518]
Wie kan mij adviseren wat ik moet doen om wel mails te kunnen versturen?? [quote] Bedankt! ik heb lang lopen zoeken naar deze info |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen mail versturen met Xs4all | Paulus2 | iPhone algemeen | 12 | 26-10-09 23:51 |
kan geen sms met kpn versturen 3.0 | wvg | KPN | 5 | 18-06-09 22:14 |
Wie kan mijn advies geven!! | Roger | Koopinformatie Nederland | 5 | 26-03-08 13:40 |
Graag Hulp Met Mijn Nieuwe Iphone | brigittadik | Archief | 1 | 27-12-07 10:53 |
Kan iemand mij helpen wil graag mijn Iphone tunen | q_ariens | Jailbreak apps en thema's | 0 | 10-10-07 20:02 |
|
|