E-mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb Hotmail aangemeld als mijn mailserver. Ik kan daardoor mijn mail inderdaad ontvangen op mijn nieuwe iphone. Echter ik had 2 vragen: - is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb Hotmail aangemeld als mijn mailserver. Ik kan daardoor mijn mail inderdaad ontvangen op mijn nieuwe iphone. Echter ik had 2 vragen:
- is het mogelijk een onderscheid te maken tussen Inbox + Ongewenste post bijvoorbeeld? - is er sprake van een verbinding tussen je mail via internet en de iphone tool. Als ik een mail verwijder op mijn iphone, verwijdert hij deze dan ook op internet? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik overloop mijn mail soms via mijn iphone van men eigen .com adres: daarin vertelt mij de ervaring dat dit niet het geval is. Indien je een email verwijdert op je Iphone is ie niet verwijdert op je mail-server. Volgens mij kopiert hij de emails vanop je server en download hij ze niet... daardoor mag je ze zoveel verwijderen op je Iphone, maar blijft hij bestaan op je server...
IVM ongewenste post: geen idee, ik werk voor de rest via Outlook... Ik denk niet dat dit gaat.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Default mail client haalt geen enkele mail op, ruzie met Ibismail? | tijgert | iPhone algemeen | 1 | 30-01-10 14:19 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
Tip: iPhone e-mail, reply-en met ander e-mail adres | danielc | iPhone algemeen | 2 | 05-10-08 16:44 |
mail geeft een mail aan en sms allemaal los? | reno1 | Unlock [archief] | 2 | 01-05-08 12:34 |
Getal in mail-icoon niet voor alle mail-accounts? | meurkens | iPhone algemeen | 6 | 17-03-08 22:50 |
|
|