kan geen sms met kpn versturen 3.0 discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal vandaag 3.0 er op gezet en nu kan ik geen smsjes meer versturen weet iemand raad ?? iphone 3g 16gig van fabriek af ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan geen sms met kpn versturen 3.0
hallo allemaal
vandaag 3.0 er op gezet en nu kan ik geen smsjes meer versturen weet iemand raad ?? iphone 3g 16gig van fabriek af simlock vrij iphone van mijn dochter 1 gen usa 8 gig Jailbreak en Unlockt wel gelukt met de update maar heeft het zelfde probleem Laatst gewijzigd door wvg; 18-06-09 om 20:07. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook KPN, en een 2G. Uiteraard 3.0 (en dus zonder jailbreak).
En ik kan je zeggen, sms werkt bij mij wel! En instellingen zijn standaard neem ik aan? (offtopic, werkt goed: sms sturen en vast nieuwe typen etc... zeker aangezien ik ooit smsjes naar meerdere mensen stuur.. duurt nogal ff dan) |
|
||||
|
||||
Herstellen en opnieuw updaten naar 3.0, het liefst herstellen in DFU-mode.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
geprobeerd
krijg nu een melding iphone kan niet hersteld worden
|
|
|||
|
|||
hestellen in dfu gelukt maar sms werk nog steeds niet nu ook geen geluid meer bij toetsen aanslagen word vreemder en vreemder
|
|
|||
|
|||
doet het weer
na veel 5 en 6 doet alles het weer hoe weet ik ook niet maar het werkt weer
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G kan geen sms meer ontvangen (wel versturen)? | iPeng | iPhone algemeen | 0 | 15-03-11 18:18 |
Kan geen SmS versturen of ontvangen | scoop1 | Archief | 2 | 09-08-09 11:43 |
kan geen sms versturen | MisterM24 | iPhone algemeen | 8 | 19-03-09 17:20 |
Kan geen SMS versturen wel ontvangen en bellen. | maciek | Unlock [archief] | 5 | 07-02-08 18:34 |
Kan geen SMS versturen | Meyotch | Archief | 2 | 26-01-08 18:37 |
|
|