kan geen sms versturen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn iphone werkt helemaal , kan alles gebruiken alleen als ik een sms wil versturen dan werkt de knop " stuur " niet. Heb alles ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan geen sms versturen
mijn iphone werkt helemaal , kan alles gebruiken alleen als ik een sms wil versturen dan werkt de knop " stuur " niet.
Heb alles al geprobeerd, restore enz. volgens mij ergens een dode zone ofzo, hoe kan ik dit oplossen, Behalve niet meer te smsen maar te bellen met de personen. graag een oplossing |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Werkt diezelfde "dode zone" in een ander scherm wel?
Want dan is er geen defect aan je scherm en zal het waarschijnlijk softwarematig zijn |
|
||||
|
||||
Als een restore niet werkt, dan zou je al bijna meteen zeggen dat het een hardware-probleem is.
Zoals Bomans ook al zij/vroeg; werkt het wel in een ander scherm? Sketches (om maar een voorbeeld te noemen).
|
|||
|
|||
Of je SMS instellingen zijn niet goed (SMS telefoonnummer bijv niet goed danwel niet ingesteld)
edit SMS message center heet dat netjes Laatst gewijzigd door evmw; 19-03-09 om 14:49. |
|
|||
|
|||
alle ander programma;s op die plek werken wel je kunt ze gewoon gebruiken.
maar bijvoorbeeld je pin invullen dan werkt de ok knop ook niet , dus volgens mij zit het echt op die ene plek. in agenda kun je de data's op die plek wel gebruiken , maar volgens mij moet gewoon het hele scherm gecalibreerd worden. |
|
|||
|
|||
kan nu ook mijn pincode niet meer invullen lekker is dat zeg.
precies op die plek zit het probleem dus de ok knop werkt niet |
|
|||
|
|||
Dan zal het idd helaas een hardware probleempje betreffen. Vervelend dat het een 2G betreft, wordt nog vrij duur ook
|
|
|||
|
|||
werkt de sim wel?
en mijn manier om je scherm te testen is via een teken app (sketches of doodle lite bijvoorbeeld) proberen te tekenen kleur dan het hele scherm is en kijk of er een plek is waar hij niet reageerd |
|
|||
|
|||
Oke goeie tip man, heb ik gedaan. En als volgt.
in eerste instantie lukt het niet om het middelste gedeelte ingekleurd te krijgen maar als ik lang genoeg en heel zachtje over het scherm blijf aaien dan op een gegeven moment lukt het wel om het middelste gedeelte in te kleuren. Dus geprobeerd met sms en , en dan een tekste getypt en heel lang en zachtje over " stuur " aaien , maar dan pakt hij ook veel de P en de O erbij maar na verloop van tijd verstuurt hij het sms je. Maar goed dit werkt niet optimaal en je stuurt veel onnodige tekens mee. Hoe kan ik dit fijn tunen om wel de " stuur " knop normaal te gebruiken?? is erg lastig. En de pincode ben ik op een ander manier goed mee weg gekomen, effe in instellingen de pincode uitzetten en daarna aanzetten dan moet je op een andere plaats activeren, dit werkte dus gelukkig. nu het sms en nog . Hoop dat jullie een oplosing hebben. heb ook al geprobeerd om via ssh toegang te krijgen tot mijn iphone maar , hij maakt geen contact. ( Root en Alpine ) gebruiken toch ?? thx |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G kan geen sms meer ontvangen (wel versturen)? | iPeng | iPhone algemeen | 0 | 15-03-11 18:18 |
Kan geen SmS versturen of ontvangen | scoop1 | Archief | 2 | 09-08-09 11:43 |
kan geen sms met kpn versturen 3.0 | wvg | KPN | 5 | 18-06-09 22:14 |
Kan geen SMS versturen wel ontvangen en bellen. | maciek | Unlock [archief] | 5 | 07-02-08 18:34 |
Kan geen SMS versturen | Meyotch | Archief | 2 | 26-01-08 18:37 |
|
|