Kan Hotmail niet in iphone app zetten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een paar dagen een iphone en ik wil onder het mail tabje mijn hotmail account hebben. Maar dat lukt niet ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan Hotmail niet in iphone app zetten
Ik heb sinds een paar dagen een iphone en ik wil onder het mail tabje mijn hotmail account hebben. Maar dat lukt niet ik heb veel geprobeert maar t lukt gewoon niet. Wie weet een oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer het eens met deze instellingen onder instellingen , mail,....,Account (toevoegen )
Account schuifje aan Naam ............... Adres je hotmail adres Beschrijving je hotmail adres Server inkomende post Hostnaam pop3.live.com Gebr.naam je hotmail adres WW je wachtwoord Server uitgaande post SMTP smtp.live.com Geavanceerd heb ik eigen instellingen ,alleen serverpoort staat op 995 en gebruik SSL staat bij mij op aan .
IF YOU CAN'T HACK IT , IT AIN'T FUN...... Laatst gewijzigd door ThaBudz; 29-11-09 om 23:36. Reden: dan maar volledig |
|
|||
|
|||
Moet je naar instellingen gaan en daar zie je mail staan en daar kan je hotmail gegevens inzetten en dan kan je wel de mail gebruiken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik kan niet meer via safari op mijn hotmail | KarinSwarovski | iPhone algemeen | 0 | 29-07-10 12:19 |
hotmail; kan server niet vinden | mrmaster | iPhone algemeen | 3 | 24-07-09 21:38 |
Is er een hack zodat je een Xcode project kan compilen en op je iPhone kan zetten? | MacorgaZ | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 13-02-09 20:57 |
kan iphone niet meer op stil zetten | shaabtox | Archief | 6 | 28-10-08 10:48 |
|
|