App starten via Opdrachten (Siri Shortcuts) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik probeer een automatisering aan te maken via de Opdrachten app. Wat ik wil is dat een specifieke app (Flitsmeister) wordt gestart op het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App starten via Opdrachten (Siri Shortcuts)
Hi,
Ik probeer een automatisering aan te maken via de Opdrachten app. Wat ik wil is dat een specifieke app (Flitsmeister) wordt gestart op het moment dat mijn iPhone verbinding heeft met mijn carkit. Ik kan dit heel eenvoudig instellen, echter de teleurstelling is groot... Zodra mijn telefoon verbinding maakt met mijn carkit krijg ik een notificatie van de Opdrachten app. Daarin staat de samenvatting van wat ik heb ingesteld en ik kan dan vervolgens op "Voer uit" klikken om Flitsmeister te starten... Niet echt een automatisering dus... meer een reminder... Iemand dit dit wel heeft opgelost of moet Shortcuts nog iets meer volwassen worden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Thanks, maar die knop zie ik dus niet...
https://share.icloud.com/photos/0MLeRogGOUHCLXFlcoVS0qahA |
|
||||
|
||||
Misschien dat het voor Bluetooth anders werkt dan voor CarPlay. Dat weet ik helaas niet.
|
Labels |
flitsmeister, opdrachten, shortcuts, siri |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Siri Shortcuts automatisch starten | callous | iPhone Apps | 2 | 13-11-19 16:54 |
Siri shortcuts-opdrachten | john wings | iPhone Apps | 2 | 08-04-19 20:59 |
Siri Shortcut & Opdrachten | Joeri75 | iPhone Apps | 2 | 19-10-18 20:50 |
|
|