//

Apple Mail app haalt geen mail op in 'sleep mode'....

Apple Mail app haalt geen mail op in 'sleep mode'.... discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer m'n telefoon 'slaapt' haalt de standaard mail-app geen mail op zoals dat voorheen wel gewoon gebeurde. Als ik de app start dan haalt hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-12-19, 07:58
SystemII SystemII is offline
• iOS 13.2.2
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2016
Locatie: Zwaag
Berichten: 10
Standaard Apple Mail app haalt geen mail op in 'sleep mode'....

Wanneer m'n telefoon 'slaapt' haalt de standaard mail-app geen mail op zoals dat voorheen wel gewoon gebeurde. Als ik de app start dan haalt hij ineens wel alles op en zie ik ook dat er nieuwe mails zijn. Meldingen etc. staan allemaal ingeschakeld...is dit een 'ik' probleem of hebben anderen er ook last van?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 6 plus haalt geen remote mail op, bij Wi-Fi verbinding wel ghendriksen iPhone algemeen 7 15-09-15 15:04
hotmail via Exchange haalt geen nieuwe mail op, verstuurt wel nicoowtje iPhone algemeen 2 15-07-11 15:29
Default mail client haalt geen enkele mail op, ruzie met Ibismail? tijgert iPhone algemeen 1 30-01-10 13:19
Hotmail plus haalt geen nieuwe mail meer op Northsider iPhone algemeen 0 05-09-08 09:08
Geen e-mail tijdens sleep mode. Is johntool de oplossing? michaelvdvaart Unlock [archief] 1 12-11-07 17:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:40.