De standaard app Mail wijzigen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Op mijn iPad en iPhone gebruik ik de mail app Spark (aanrader overigens maar dat terzijde)..... Als ik nu in bijv. Contacten op een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De standaard app Mail wijzigen
Hoi,
Op mijn iPad en iPhone gebruik ik de mail app Spark (aanrader overigens maar dat terzijde)..... Als ik nu in bijv. Contacten op een E-mail adres klik dan opent IOS de mail-app. Als ik de app Mail verwijder en ik doe hetzelfde dan vraagt IOS of ik de Mail-app wil downloaden uit de AppStore maar dat wil ik dus niet. Wat ik wil is dat IOS de mail-app Spark voor mij opent. Iemand een idee hoe ik dit kan aanpassen zonde de mail-app geïnstalleerd te hebben? Via een ‘Opdracht’ gaat het gedeeltelijk. Hij opent wel Spark maar zet bij de geadresseerde niet het e-mail adres. Dat moet ik dan kopieëren en plakken. Iemand een idee/suggestie? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zelfs in iOS 13 kun je geen andere App als standaard mail (of agenda) tool invullen...
Hopelijk maakt Apple dat ooit nog eens mogelijk!
|
|||
|
|||
Oké. Ik had al zo’n vermoeden. Bedankt en een fijne jaarwisseling.
|
|
|||
|
|||
En als je de Apple mail app verwijderd gaat hij dan niet automatisch naar Spark?
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Nee, dat doet IOS niet. IOS vraagt of ik de mail-app wil downloaden van de app-store. |
|
|||
|
|||
Dat is dan weer jammer.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone standaard nieuws Telegraaf.nl wijzigen | iOSMax | iPhone algemeen | 13 | 26-10-15 20:53 |
Wijzigen standaard camera in lockscreen | cbkroes | iPhone algemeen | 2 | 13-11-11 13:35 |
Het standaard lichtblauwe kleur van de iphone wijzigen | The Raptor | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-10-10 19:04 |
Standaard (camera) app wijzigen | iMarvin | Jailbreak apps en thema's | 0 | 08-04-10 14:37 |
Standaard wachtwoord dottie wijzigen | Freek | Archief | 0 | 15-10-07 21:05 |
|
|