gedeelde agenda verwijderen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Mijn vrouw heeft een iPhone 6s en ondergetekende heeft een iPhone 5s. Tot nu toe konden we eenvoudig onze agenda's delen. Totdat er problemen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gedeelde agenda verwijderen
Hallo.
Mijn vrouw heeft een iPhone 6s en ondergetekende heeft een iPhone 5s. Tot nu toe konden we eenvoudig onze agenda's delen. Totdat er problemen kwamen. agenda en verwijderde agenda regels werden niet meer gesynchroniseerd. Ik heb meerdere pogingen gedaan om het probleem op te lossen. Nu ben ik op het punt aangekomen dat ik de gedeelde agenda's wil verwijderen. Maar dan krijg ik een waarschuwingsmelding: Wanneer je een agenda uit je Agendalijst verwijdert, worden ook alle activiteiten verwijderd die met die agenda zijn verbonden. Betekent dit dat mijn gedeelde agenda regels ook uit mijn agenda worden verwijderd? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gedeelde agenda melding komt pas als je de agenda app opent | Djaro | iPhone algemeen | 5 | 14-12-18 18:32 |
Gedeelde agenda | boko | iCloud | 11 | 11-10-12 17:10 |
Gedeelde agenda in Notificatie Center | Yvarladze | iPhone algemeen | 1 | 05-03-12 22:40 |
Outlook Exchange gedeelde agenda | jefjef | Desktop-applicaties | 2 | 22-01-11 21:29 |
Gedeelde agenda's??? | iFilip | iPhone algemeen | 2 | 11-08-08 08:55 |
|
|