Outlook Exchange gedeelde agenda discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand een idee of een centrale ( gedeelde ) Oulook Exchange agenda gesynchroniseerd kan worden met de agenda van de iPhone? Of waar ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Outlook Exchange gedeelde agenda
Iemand een idee of een centrale (gedeelde) Oulook Exchange agenda gesynchroniseerd kan worden met de agenda van de iPhone? Of waar ik een handleiding kan vinden? Via exchange ziet mijn iPhone wel mijn agenda maar niet de gedeelde agenda. Welke instellingen moet je anders aan de server kant doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iemand een reactie of mogelijkheid?
|
|
||||
|
||||
Is de centrale agenda een agenda welke in de openbare mappen aangemaakt is of een apart account waar jij jij toegang tot hebt.
In het eerste geval is er voor zover ik weet geen oplossing, activesync biedt geen ondersteuning voor openbare mappen. wanneer het een appart account is welke gedeeld word zul je deze apart moeten toevoegen. Je zult hier dan wel de gegevens van het account moeten gebruiken, account naam en wachtwoord.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
synchroniseren in een agenda met exchange en outlook | kvi | iTunes | 1 | 15-12-10 23:32 |
Agenda's syncen (Exchange-zakelijk)(Outlook Prive) | partysnipes | Desktop-applicaties | 7 | 02-05-10 21:50 |
Exchange agenda & Outlook agenda | salsajim | iTunes | 7 | 23-02-10 21:49 |
Gedeelde agenda's??? | iFilip | iPhone algemeen | 2 | 11-08-08 08:55 |
|
|