//

Outlook Exchange gedeelde agenda

Outlook Exchange gedeelde agenda discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand een idee of een centrale ( gedeelde ) Oulook Exchange agenda gesynchroniseerd kan worden met de agenda van de iPhone? Of waar ik een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-01-11, 15:02
jefjef jefjef is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Achterhoek
Berichten: 48
Standaard Outlook Exchange gedeelde agenda

Iemand een idee of een centrale (gedeelde) Oulook Exchange agenda gesynchroniseerd kan worden met de agenda van de iPhone? Of waar ik een handleiding kan vinden? Via exchange ziet mijn iPhone wel mijn agenda maar niet de gedeelde agenda. Welke instellingen moet je anders aan de server kant doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-01-11, 20:40
jefjef jefjef is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Achterhoek
Berichten: 48
Standaard

iemand een reactie of mogelijkheid?
  #3  
Oud 22-01-11, 21:29
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Is de centrale agenda een agenda welke in de openbare mappen aangemaakt is of een apart account waar jij jij toegang tot hebt.

In het eerste geval is er voor zover ik weet geen oplossing, activesync biedt geen ondersteuning voor openbare mappen.

wanneer het een appart account is welke gedeeld word zul je deze apart moeten toevoegen. Je zult hier dan wel de gegevens van het account moeten gebruiken, account naam en wachtwoord.
__________________
.
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 23:33
synchroniseren in een agenda met exchange en outlook kvi iTunes 1 15-12-10 23:32
Agenda's syncen (Exchange-zakelijk)(Outlook Prive) partysnipes Desktop-applicaties 7 02-05-10 21:50
Exchange agenda & Outlook agenda salsajim iTunes 7 23-02-10 21:49
Gedeelde agenda's??? iFilip iPhone algemeen 2 11-08-08 08:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:59.