//

Exchange agenda & Outlook agenda

Exchange agenda & Outlook agenda discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren en dames, na overgestapt te zijn op een witte 16gig 3G (voorheen 4gig US met 1.1.4) heb ik het volgende probleem. Ik wil gebruik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-11-08, 20:28
salsajim salsajim is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 5
Standaard Exchange agenda & Outlook agenda

Heren en dames,

na overgestapt te zijn op een witte 16gig 3G (voorheen 4gig US met 1.1.4) heb ik het volgende probleem. Ik wil gebruik maken van de exchange mogelijkheden op de Iphone, maar tevens een sync mogelijkheid met Outlook privé hebben. Dus:

- werk agenda & mail over Outlook Exchange server
- privé agenda & contacts syncen met Outlook thuis

De losse Exchange instellingen zijn geen probleem. Mijn probleem zit hem in de agenda functie. Ik weet niet of ik deze als losse agenda's in 1 Iphone naast elkaar kan gebruiken?

Wie helpt mij?

Dank! Salsajim
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-11-08, 22:45
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

via mobile me gaat dat prima werken.
als je geen geld uit wil geven je prive afspraken in exchanged zetten en prive vinkje aanzetten.
komt het toch in de iphone echter niet zichtbaar voor derden.
  #3  
Oud 15-11-08, 20:50
salsajim salsajim is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 5
Standaard

Dus op het moment dat ik mobile me aanschaf, kan ik mijn zakelijke en privé outlook inladen en zo aangeven wat wel en wat niet weergegeven moet worden op de verschillende apparaten......?
  #4  
Oud 18-11-08, 23:38
sjoeii sjoeii is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 52°18'51.59"N 4°56'32.13"O
Berichten: 822
Standaard

yep. werkt perfect. Het is alleen wat prijzig.
__________________
Herinner je verleden, droom van je toekomst, maar leef Vandaag!
  #5  
Oud 14-01-09, 15:19
tomtom tomtom is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Arnhem
Berichten: 124
Standaard

Mobile Me synct NIET met outlook exchange!
  #6  
Oud 19-01-09, 22:42
carelmeijer carelmeijer is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 1
Standaard contacten en agenda weg!

Ik heb 3 agenda's in iCal en tevens contacten in het adresboek, maar bij activeren van mijn exchange (werk) account overschreef hij mijn hele agenda en contacten.

Ik heb ook mobileme, hoe kan ik allebei behouden?
  #7  
Oud 02-11-09, 10:35
eddytheeagle eddytheeagle is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 4
Standaard

Het is al een wat ouder draadje, maar ik loop tegen iets eenders aan:

Ik sync mijn iphone met twee e-mail bronnen: exchange (via push) en mijn privé outlook mail via usb sync. Dat werkt op zich prima en op mijn iphone zijn nu twee calendar groepen: één voor de exchange afspraken en één voor mijn privé afspraken. Ze worden in twee afzonderlijke kleuren weergegeven op de calendar in iphone en zo heb ik al mijn afspraken dus bij elkaar in één agenda staan.


Maar...

De exchange entries die in de iphone calendar staan, worden niet gesynced met mijn lokale outlook agenda en dat vind ik nu niet zo handig.

Wat ik zou willen:
Ik heb in Outlook 2007 twee agenda's gedefinieerd: één privé en daarbinnen één werkagenda. Die kan je in outlook layeren, zodat ze over elkaar heen liggen en je alle afspraken bij elkaar ziet in één agenda. (Een hele mooie functie van Outlook, die ik pas net ontdekt heb). Nu zou ik willen dat die werk-agenda synced met de exchange agenda groep in mijn iphone. Geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Ik heb mobileme ook al geprobeerd, maar die krijgt dat niet voor elkaar. (Tenminste, ik niet )

EDIT

Kortgezegd wil ik dus een specifieke calendar groep in mijn iphone aan een specifieke agenda in Outlook 2007 koppelen.




Wie kan mij helpen?

Laatst gewijzigd door eddytheeagle; 02-11-09 om 10:51.
  #8  
Oud 23-02-10, 21:49
Hond70 Hond70 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

Hier een link naar een uitleg hoe je meerdere exchange accounts / agenda's / calendars op je iPhone kan toveren. De kalenders worden netjes in verschillende kleuren weergegeven en je kan tweeweg realtime synchroniseren. Ook wordt uitgelegd hoe je met twee outlook agenda's op je pc kan werken. Gratis en zonder jailbreak!
Twee Exchange agenda’s op je iPhone zonder jailbreak! | Frankwatching
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 23:33
Outlook Exchange gedeelde agenda jefjef Desktop-applicaties 2 22-01-11 21:29
synchroniseren in een agenda met exchange en outlook kvi iTunes 1 15-12-10 23:32
Outlook agenda overzetten in windows live agenda wous5 iPhone algemeen 2 27-07-10 08:57
Agenda's syncen (Exchange-zakelijk)(Outlook Prive) partysnipes Desktop-applicaties 7 02-05-10 21:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:21.