MobileChat ervaringen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Werkt nu ook bij mij. In het begin een beetje mank maar het begint nu wel te vlotten. Al heb ik een gevoel dat push ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Werkt nu ook bij mij. In het begin een beetje mank maar het begint nu wel te vlotten. Al heb ik een gevoel dat push via mail nog niet echt goed werk levert. Maar heeft vast nog met de opstart te maken want nu lig ik er zelfs weer uit.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Loopt inmiddels ook goed bij mij nu
Nog met m'n pa gepraat alles werkte best goed. Nog ff test gedaan hoe het zit als je het programmatje sluit, en het werkt je blijft gewoon online en alle berichten die je binnenkrijgt ontvang je bij de eerst volgende keer dat je verbinding weer maakt met de server. Er zijn wel wat kleine dingetjes die verandert moeten; - Apparte status voor elke account en niet 1 algemeen status scherm. - Zou best ook nog willen dat je bij elk account een apparte foto kan doen. - Het zou fijn zijn als de berichten die je woorden gestuurd wanneer je er niet bent in volgorde van oud naar nieuw van boven naar onder. (nu heb je dat de oudste berichten onderaan komen te staan en de nieuwste bovenaan) Maar alsnog verslaat het met gemak elk anders im app voor de iphone |
|
|||
|
|||
Ben nu toch wel benieuwd aan het worden
|
||||
|
||||
Zelf vind ik het zeker het geld waard, dit is een app waar bij mij de
meeste tijd aan kwijt zal gaan op de iphone dus moet die goed werken en betaal maar al te graag als ik daar extra service voor terug kan krijgen. |
|
|||
|
|||
Maar is het zo veel beter als Palringo?
|
|
||||
|
||||
MC is wat overzichtiger maar ik kwam er vandaag achter dat hij niet iedereen van je contactpersonen weergeeft.
Ik was op me laptop en daar staan een stuk meer mensen in me msn lijst dan bij mobile chat en dat is wel een heel erg minpunt, dus heb inmiddels Palringo er ook weer opgezet. qua graphics / lay out wint mobile chat wel gigantisch en mssn ook wel bij gebruiksgemak, maar niet al me contacten laten zien is wel wat minder. Edit: Ik heb net de update van Palringo gedownload en moet zeggen dat dit net zo goed werkt, mooier is en duidelijker dan voorheen, en laat ook al me contacten zien. Mijn voorkeur gaat uit naar Palringo op het moment... Laatst gewijzigd door BruceSV; 14-08-08 om 12:44. Reden: Verduidelijking |
|
|||
|
|||
Update van palringo verhelpt de grootste ongemakken idd..!!
|
|
||||
|
||||
twijfels tussen mobilechat en palringo..? go for mobile chat.
palringo heeft mijn phone iig ge****et. |
|
||||
|
||||
Zelf kies ik voor MobileChat met grootste reden dat je online blijft ook
al sluit je de app af en de gemiste messages ontvang je gewoon weer wanneer je de app opstart. MobileChat is nogsteeds wat ontstabiel maar woord al stabieler met de dag. Vandaag viel ik geen 1 keer weg of ander dergelijken. Update wil ik zelf ook zien verschijnen om de bugs weg te halen en wat meer instelling toe te voegen. (mist nog wat instellingen die ik graag zie) |
|
|||
|
|||
net gekocht, werk heel nice, alleen .mac accounts gaan bij mij de mist in.
Zal wel in orde komen! |
|
|||
|
|||
Heb Mobilechat gedownt via cydia, werkt niet helemaal goed, als ik online ga zie ik maar 1 naam in mijn buddy lijst staan.... iemand een idee? ?
edit: als ik MC opstart sluit hij um gelijk weer af, ligt dit aan de server of aan de app zelf? Laatst gewijzigd door bababakkus; 17-08-08 om 17:28. |
|
||||
|
||||
Heb Mobilechat gisteren download en ben gisteren ook een tijd online geweest via windows live maar vandaag krijg ik het niet voor elkaar om online te komen..
Meer mensen die hier last van hebben of ligt het aan mij? |
|
|||
|
|||
heb nu dus ook MC geinstalleerd staan maar als ik bij buddies kijk zie ik gewoon niemand staan??? Terwijl ik in mijn gewone msn wel volk heb staan..
iemand een idee wat ik mis doe? |
|
||||
|
||||
Das een bug dus daar doe je niks aan tot het word gefixed...
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
thx.. dan maar wachten..
|
|
|||
|
|||
MC
heb juist ook mc op mijn 3g gedownload.
als ik deze opstart krijn ik effe het scherm er op en dan rest ie het programma. weet iemand wat dit probleem kan zijn. als il windowsLive wil gebruiken moet ik dan gewoon mijn login van MSn ingeven? |
|
|||
|
|||
palringo works for me.
|
|
||||
|
||||
ik ga ook weer terug naar parlingo
Ik heb een boze mail gestuurd naar apple en praktisch geëist dat ze mobile chat 3 uit de store halen. Je betaald voor een app die het gewoon niet doet en die moeten ze niet aanbieden! Echt enorm zonde van mijn 2 euro's en 39 centen ik wil die gewoon terug want het werkt gewoon niet vind parlingo stukken beter ! |
|
||||
|
||||
Mail van de support afdeling:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Greetz, Stiruam |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen | Tjainie | Archief | 3 | 25-08-08 14:23 |
|
|