MobileChat ervaringen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) het kost wel iets meer, maar beejive werkt dan ook super. (het werkt bijna gewoon zelfde als msn op de computer en er is een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
het kost wel iets meer, maar beejive werkt dan ook super. (het werkt bijna gewoon zelfde als msn op de computer en er is een optie om 24 uur online te blijven (kan je zelf instellen) zodat wanneer je een berichtje krijgt, automatisch een mailtje krijgt opgestuurd. (met push mail krijg je het dus gelijk te zien wat denk ik maar een tijdelijke oplossing is totdat push notificatie eindelijk beschikbaar wordt)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Inmiddels BeejiveIM gekocht (het begon aan me te knagen dat
er een goed werkende IM app was) Idd is alles wat iedereen er over zegt waar Ben nu zeer tevrede over BeejiveIM en ik vind dat als je veel chat op de iPhone deze app zeker moet kopen. |
|
|||
|
|||
ik hou het bij parlingo, gratis en werkt goed.
zit meer te wachten op skype voor de iphone met fring. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Werk via terugbel functie als ik het goed zie.
Wil echt een app. zodat als ik in het buitenland ben over Wi-Fi kan bellen. Laatst gewijzigd door bassollie; 30-09-08 om 12:29. |
|
||||
|
||||
Zoals sommigen al weten (misschien sommigen ook niet). Mobile Chat 3 heeft vandaag een update gekregen naar versie 3.0.1.
Wat blijkt nou? Mobile Chat 3 blijkt niet te werken op Firmware 2.1, wat een downer he Maar (weer) afwachten tot de volgende update...
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Volgens mij zijn ze gewoon nog bezig om de servers op te zetten, de app opzich doet het wel namelijk. MobileChat Update hits App Store | twenty08
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mhh kan de naam in palringo toch niet veranderen (blijft terug schieten) iemand tips?
Voor de rest vind ik het een ok programma, Zeker met Backgrounder zodat ie op de achtergrond blijft draaien. |
|
||||
|
||||
dus mobile chat werkt nog steeds niet op 2.1?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen | Tjainie | Archief | 3 | 25-08-08 14:23 |
|
|