Geef je Simplify Media bibliotheek naam + wachtwoord discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) De mijne is: tarantino Van alles wat....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De mijne is: tarantino
Van alles wat. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Genre(s): Van alles wat. Username: Yeldi Genre(s): alternative, experiment, IDM, electro(nic), roots, folktronica, 80s new wave, DNW, indie rock, progressive, avantgarde, *pop* en heel veel ruis (monster!) Kon het eerste bericht niet meer editten... Laatst gewijzigd door Abu; 22-09-08 om 21:21. |
|
|||
|
|||
Hoi!
Dit programma is ongelovelijk en ik ben blij om hier wat mensen te kunnen ontmoeten die maar al te graag hun muziek delen! Als newbe gooi ik hier meteen met mijn eerste post mijn 2300+ nummers die voor 99% 250+ volledige albums vormen(!) in de groep. Ik ga de komende dagen eerste eens switched12, ijssie, iPam, oattes en unnamed benaderen. Ik hoop dat jullie mij mogen. Jullie zijn gewaarschuwd! username: Yeldi genres: alternative, experiment, IDM, electro(nic), roots, folktronica, 80s new wave, DNW, indie rock, progressive, avantgarde, *pop* en heel veel ruis (monster!) veel plezier! Yeldi |
|
|||
|
|||
mijn usernaam is PartyVids
iets meer dan 2600 files met van alles. metal, rock, house, techno, hardstyle, pop enz. |
|
||||
|
||||
Tot nu toe:
Username: guppie (ik) Genre(s): Rock ,Softrock, Reggae, Acoustic Pop, Hip-Hop, Pop, Jazz Username: switched12 Genre(s): rock, metal, dance, pop Username: najimx Username: marcoryn Genre(s): dance,top40,chill Username: gvbommel Genre(s): Rock, Metal, Industrial, Pop, Instrumentaal, Electronica Username: toorn222 Genre(s): top40,dance,trance oldschool house Username: ijssie Genre(s): Pop, indie, New Wave, eletronic pop (Depeche ed), '80 Username: psychonikeo Genre(s): Top40, dance, rock Username:lnn.art.music(1.128 files) Genre(s): Hip-hop, jazz/lounge, (veel verschillende artiesten) Username: Rietish Genre(s): R&B,HipHop en Pop. Username: symen89 Genre(s): dance/house/eclectic/top40/jazz Username: redchilly Genre(s): Van klassiek tot dance/house/hip-hop. Eigenlijk alles behalve (hard) rock/metal (ruim 25000 songs shared) Username: Sjtieve Genre(s): vooral R&B/HipHop en Reggea Username: iPam Genre(s): Rock/Dance/Hardcore/Terror/80's - Werkelijk van alles. Username: oattes Genre(s): alles Username: SuperDutch Genre: Rock - Club - Elektronisch - HipHop Username: King1987 Genre(s): Rock, Metal, en het bekende top 40 meuk Username: unnamed Genre(s): Bijna alles, soms ook rotzooi Username: Amersfoort Username: Lindenboom Username: apache4u Username: kimvb Genre(s): heel veel van alles wat techno,trance,rock,zelf muziek voor de kids enz.... Username: danielbloem Genre(s): diverse muziek, ongeveer 700 nummers Username: icam0 Genre(s): top40, eminem , rap ,dance Username: tinos. Genre(s):van alles wat Username: 2die4 Genre(s): vanalles en nog wat!! 555 files waaronder ong. 50 dj sets/belgische discotheken Username:Ermo Genre(s): veel genres Username:truckdiver Genre(s):rock,pop en vanalles dooreen
at your service Laatst gewijzigd door truckdiver; 30-09-08 om 16:05. |
|
|||
|
|||
Name: herbertnicolas
Genre: Vooral R&B, Hip-Hop, Rap, Dance, House (+-5000) Krijg je alleen muziek binnen van iemand die je ge-invite hebt wanneer hij/zij online is? Laatst gewijzigd door Herbert; 14-10-08 om 00:28. |
|
||||
|
||||
Username: jhogervorst
Genre(s): Top 40, rap, dance, pop en meer Ik heb al wat mensen invited |
|
|||
|
|||
Ja. Net zoals je eigen computer moet aanstaan om je muziek op je iPhone te kunnen beluisteren.
|
|
||||
|
||||
Username: nino1
Genre(s): een beetje van alles wat ( top 40 tot rock) |
|
|||
|
|||
super goed idee..had dit idee ook vanmiddag dat het handig zou zijn om van heel veel mensen gewoon te sharen..super dit..helaas is mijn computer geformateerd en moet ik alles weer opbouwen, zodra dit klaar is en er staat weer genoeg muziek is zal ik mijn muziek sharen. toppie dit.
|
|
||||
|
||||
username: holbewoner
vooral jump en nog wa brol |
|
||||
|
||||
Username: y.less
|
||||
|
||||
Edit: sorry kan nog niet echt gelukkig worden van andersmans smaak. Ik beperk me tot last.fm
Laatst gewijzigd door ballegooier; 11-12-08 om 20:42. |
|
||||
|
||||
Zo, deze app is Leip, veel beter kun je niet krijgen. Ik zal binnenkort eens wat mensen proberen toe te voegen, maar ben nu te druk met eigen nieuwe muziek luisteren
Username: WmL1982 Genres: singersong, Beatles, oude klassiekers, soul, pop, rock, blues.
Ja toch?! Laatst gewijzigd door WmL1982; 30-12-08 om 20:13. Reden: geen genres ingevuld |
|
|||
|
|||
Mijn is
Username: capoeira08 Genre(s): Reggae, Pop, Hip-Hop, |
|
|||
|
|||
Mijne is: Frits1807
genre: funk, soul, 80´s, disco, top1000 aller tijden Mmmm,...ik heb vandaag veel mensen "invited" waarom neemt niemand mijn uitnodiging aan ?? :-( Laatst gewijzigd door Frits; 02-01-09 om 22:20. |
|
|||
|
|||
Er is een Update in de APPstore
Dusse,...updaten en/of installeren ...enne mij toevoegen frits1807 |
|
|||
|
|||
En ik heb na het lezen van dit topic ook maar even de mp3 mappen open gezet.
Zal wel ff duren voordat alles te zien is, want het zijn aardig wat mp3tjes Username: Ghiasite Genre(s): van alles heel, maar dan ook heeeeel erg veel Update: 34.559 mp3tjes, of is dat net iets teveel van het goede Laatst gewijzigd door Ghia; 07-01-09 om 15:52. |
|
|||
|
|||
ik probeer al een paar dagen het install programma vanaf de website te downloaden voor de pc.. maar die download lukt maar niet. De snelheid loopt steeds terug naar 0kb/s en dan zegt ie dat ie klaar is.. Nu had ik al een oudere versie gevonden, maar die is dus weer TE oud en werkt niet.
Zou misschien iemand de installer voor deze misschien even willen sharen of weet iemand een andere locatie om m voor de pc te downloaden. Op de Iphone heb ik m al. |
|
||||
|
||||
Ok, zal mijne straks even geven...
iTunes zegt 107 genres
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Simplify Media | Blaster | iPhone Apps | 8 | 03-09-09 11:46 |
installer ; simplify media | colliehome | Jailbreak apps en thema's | 0 | 31-08-08 17:30 |
|
|