Verslepen in safari discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan je in safari bepaalde objecten verslepen? Als je gwn klikt, selecteert hij.. Dubbelklik je, zoemt hij in.. Wil gwn bepaalde objecten van plaats kunnen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan je in safari bepaalde objecten verslepen?
Als je gwn klikt, selecteert hij.. Dubbelklik je, zoemt hij in.. Wil gwn bepaalde objecten van plaats kunnen veranderen.. Zoals je bv via igoogle de plaats kan bepalen van elke rubriek.. Heb me al gek geprobeerd, zonder resultaat.. Iemand een oplossing? Alvast bedankt! niemand die me verder kan helpen? Laatst gewijzigd door iMario; 05-04-09 om 19:38. Reden: Edit-knop gebruiken a.u.b. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
In Mobile Safari kan dat in ieder geval niet
Of bedoel je gewoon Safari op je desktop?
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
ah oei, jammer..
bedoelde mobile safari zou iets moeten op gevonden worden |
|
||||
|
||||
Is misschien wel zo netjes om me bron erbij te vermelden
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iconen verslepen op het springboard | tweeg | iPhone algemeen | 10 | 21-09-09 17:05 |
safari | kachel | iPhone algemeen | 0 | 09-01-09 13:46 |
Safari | Yaron | Archief | 3 | 02-01-08 23:56 |
|
|