GPS Tracking op de iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Syjo Interessant, ga die app ook eens proberen. Het zal alleen wel stroom vreten of niet? Ik had hem op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
En geeft naar mijn inzicht hetzelfde resultaat. Je kan gewoon je iPhone locken en draait dan door MotionX-GPS Sport ken ik nog niet, maar lijkt een wat zwaardere app. Ik ga hem proberen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Op zoek naar een goede GPS tracker
Heey allemaal,
Ik ben op zoek naar een app die precies weet waar ik ben geweest op de wereld. Om een voorbeeld te noemen: Ik ben naar Amerika geweest en dan kan ik op een wereldkaart op de iphone zien(wil dit graag ook kunnen overzetten naar pc) welke route ik heb afgelegd, maar ook gewoon in welke steden op de wereld ik ben geweest d.m.v GPS. Dus eigenlijk zoek ik een app met 2 mogelijkheden: Op een kaart de plaatsen zien waar ik ben geweest, maar ook een functie waar alle routes te zien zijn etc. Ik zie diverse apps maar niet dit was tot nu toe nog niet wat ik precies zocht. Iemand ideeen?Mss Google Earth een optie? Ben benieuwd! |
|
|||
|
|||
Ik gebruik zelf GPS MotionX.
Deze is best uitgebreid, en je heb mogelijkheid tot logjes emailen. MotionX News |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
GPS tracking | gawner | iPhone Apps | 2 | 14-05-11 18:37 |
iPhone tracking | fear4me | iPhone Apps | 0 | 23-07-10 13:28 |
|
|