Apps sluiten direct na openen weer af discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) iemand hier soms enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn als dus een app na het opstarten wel heel even opent maar dan onmiddellijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps sluiten direct na openen weer af
iemand hier soms enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn als dus een app na het opstarten wel heel even opent maar dan onmiddellijk zichzelf weer afsluit, en dus niet te gebruiken is. Sinds enige tijd heb ik dit met een bepaalde app die ik al geruime tijd in gebruik heb op men iPad. En nu heb ik net het zelfde probleem met een app die net uit de app store heb gedownload. Reset van het toestel en de app verwijderen en opnieuw installeren geven geen oplossing.
Vic |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps openen niet of sluiten direct weer iOS8, iPhone 6 | mwiekamp | iPhone algemeen | 6 | 12-10-14 12:37 |
Apps sluiten vrijwel direct weer af & reservekopieen na iOS 6.0 update kwijt | Marjolein75 | iPad algemeen | 0 | 02-11-12 22:29 |
Skype en Truphone sluiten direct weer af | Lancia | iPhone Apps | 0 | 12-09-09 19:15 |
|
|