//

Apps met welke iCloud account geïnstalleerd?

Apps met welke iCloud account geïnstalleerd? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Toen ik mijn zakelijke iPhone kreeg, heb ik eerst een iCloud-account met mijn zakelijke emailadres. Ik heb daarna een iCloud account aangemaakt met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-10-21, 22:40
mischa72 mischa72 is offline
• iOS 13.7
• iPadOS 13.7
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Locatie: Sittard
Berichten: 40
Standaard Apps met welke iCloud account geïnstalleerd?

Beste mensen,

Toen ik mijn zakelijke iPhone kreeg, heb ik eerst een iCloud-account met mijn zakelijke emailadres. Ik heb daarna een iCloud account aangemaakt met mijn privé emailadres. Ik heb in het begin met mijn zakelijke adres gewerkt, maar na een tijdje heb ik ben ik het account met mijn privé-adres gaan gebruiken en heb daarmee ook nieuwe apps gedownload. Ik ben nu bezig mijn eigen iPhone te installeren, maar krijg een melding dat er via een ander account apps geïnstalleerd zijn en dat ik voor dat account ook aan moet melden. Ik heb dit gedaan en heb nu alle apps geïnstalleerd. Wat zijn nu mijn concrete vragen?
1. Hoe kan ik zien welke app ik met welk account geïnstalleerd heb?
2. Hoe kan ik de apps die ik geïnstalleerd heb met het zakelijke mailadres "overzetten" naar het account met het privé-mailadres?

Alvast heel erg bedankt voor het meedenken.

Gr. Mischa
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Enkel apps geïnstalleerd met mijn account verwijderen van iPad Morsyd iPad Apps 1 17-12-13 16:16
Mac OS X: itunes kan niet bepalen welke apps zijn geïnstalleerd gadorasti iTunes 5 25-09-13 14:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:57.