Apps met welke iCloud account geïnstalleerd? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Toen ik mijn zakelijke iPhone kreeg, heb ik eerst een iCloud-account met mijn zakelijke emailadres. Ik heb daarna een iCloud account aangemaakt met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps met welke iCloud account geïnstalleerd?
Beste mensen,
Toen ik mijn zakelijke iPhone kreeg, heb ik eerst een iCloud-account met mijn zakelijke emailadres. Ik heb daarna een iCloud account aangemaakt met mijn privé emailadres. Ik heb in het begin met mijn zakelijke adres gewerkt, maar na een tijdje heb ik ben ik het account met mijn privé-adres gaan gebruiken en heb daarmee ook nieuwe apps gedownload. Ik ben nu bezig mijn eigen iPhone te installeren, maar krijg een melding dat er via een ander account apps geïnstalleerd zijn en dat ik voor dat account ook aan moet melden. Ik heb dit gedaan en heb nu alle apps geïnstalleerd. Wat zijn nu mijn concrete vragen? 1. Hoe kan ik zien welke app ik met welk account geïnstalleerd heb? 2. Hoe kan ik de apps die ik geïnstalleerd heb met het zakelijke mailadres "overzetten" naar het account met het privé-mailadres? Alvast heel erg bedankt voor het meedenken. Gr. Mischa |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Enkel apps geïnstalleerd met mijn account verwijderen van iPad | Morsyd | iPad Apps | 1 | 17-12-13 17:16 |
Mac OS X: itunes kan niet bepalen welke apps zijn geïnstalleerd | gadorasti | iTunes | 5 | 25-09-13 15:19 |
|
|