Enkel apps geïnstalleerd met mijn account verwijderen van iPad discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, mijn vriendin heeft als leerkrachte een iPad van school (met een iTunes account van school). Deze mochten we de afgelopen maanden ook privé gebruiken, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Enkel apps geïnstalleerd met mijn account verwijderen van iPad
Hallo,
mijn vriendin heeft als leerkrachte een iPad van school (met een iTunes account van school). Deze mochten we de afgelopen maanden ook privé gebruiken, dus plaatste ik ook enkele apps op met mijn eigen iTunes account... Nu moet deze iPad terug ingeleverd worden en had ik graag alle apps verwijderd die ik geïnstalleerd heb, alleen ben ik niet altijd zeker welke nu van mij waren of van school. Bestaat er een manier om dit gemakkelijk te zien? alvast bedankt mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
tap App store - updates - bovenaan aankopen - je ziet dan een overzicht met alle apps die zijn gedaan met het betreffende Apple ID. De bovenste is de laatst gedownloade app.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na de update naar iOS7 van mijn iPad kan ik niet meer de apps verwijderen" | WillemAntoon | iPad Apps | 4 | 01-10-13 18:41 |
Twitter account niet te verwijderen van iPad 2 | chiel63 | iPad algemeen | 5 | 05-06-12 10:28 |
Windows: Nieuw account itunes met behoud van apps | vuurvreter | iTunes | 3 | 29-11-10 10:02 |
Sommige apps enkel compatibel met ipod touch 2G | Bordyl | iPhone Apps | 5 | 23-10-08 10:17 |
|
|