Na de update naar iOS7 van mijn iPad kan ik niet meer de apps verwijderen" discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij iOS 6 kon ik apps verwijderen: Klikken/vasthouden op de app, vervolgens begon de app te trillen en werd verwijderd. Bij iOS 7 lukt dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Bij iOS 6 kon ik apps verwijderen:
Klikken/vasthouden op de app, vervolgens begon de app te trillen en werd verwijderd. Bij iOS 7 lukt dat niet, hoe moet ik nu APO's verwijderen? |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dat is inderdaad de juiste manier en zo werkt dat ook in iOS 7 voor alle apps behalve de standaard apps. Je moet wel op het kruisje klikken als de apps trillen.
|
|
|||
|
|||
![]() Bij iOS6. begonnen bij het aanklikken/vasthouden van een app alle icoontjes te trillen en verschenen er kruisjes naast de icoontjes.
Bij iOS7 beginnen bij aanklikken/ vasthouden van icoontjes deze wel allemaal te trillen, maar er verschijnen geen kruisjes. En kun je geen app verwijderen. |
|
|||
|
|||
![]() Dan ga maar eens kijken bij Beperkingen wat je daar allemaal ingesteld hebt. Waarschijnlijk is het verwijderen van apps niet toegestaan.
|
|
|||
|
|||
![]() Bedankt voor de aanwijzing!
De beperking "app verwijderen" was inderdaad ingeschakeld! Vóór de update was deze uitgeschakeld, daarom heb ik daar niet op gelet. Weer wat geleerd! |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan Apps niet meer op iPhone verwijderen | nicosomers | Jailbreak apps en thema's | 12 | 28-09-15 23:47 |
iPad wil niet "activeren" na update naar ios 5.0 | stefanotus | iPad algemeen | 7 | 15-10-13 10:10 |
Mijn iphone5 bewaard Wi-Fi wachtwoord niet meer na update van ios6 naar ios7 | Sleema | iPhone algemeen | 0 | 28-09-13 18:07 |
Ik kan mijn apps niet meer updaten na installatie van 6.0 | Sifco | iPhone algemeen | 2 | 12-10-12 14:28 |
Kan niet meer "mirror" doen met ipad 2 sinds ik hem gejailbreakt heb | Born2mod | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 14-01-12 19:11 |
|
|