Kan niet meer "mirror" doen met ipad 2 sinds ik hem gejailbreakt heb discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Dus ik heb een apple Tv 2 , mirroring ging perfect met men ipad 2, Maar na ik hem heb gejailbreakt niet meer, enkel Airplay ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan niet meer "mirror" doen met ipad 2 sinds ik hem gejailbreakt heb
Dus ik heb een apple Tv 2 , mirroring ging perfect met men ipad 2,
Maar na ik hem heb gejailbreakt niet meer, enkel Airplay werkt nog dus dat ik muziek en foto's kan doorstreamn naar Tv. Maar ik wil de volledige Mirror terug! Is dit een instelling ergens of gaat het gewoon niet meer door die JB? Thx! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Welke versie draait er nu op je atv? Waarschijnlijk heb je hem gejailbreakt en terug gezet naar versie 4.3. Die unthetered is
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ook even geprobeerd met de nieuwste Seas0npass (30-12-11 uitgebracht) voor 4.4.4 en bij mij werkt het prima!
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelf de optie mirroring nooit gezien op de ipad 2. mijn apple tv 4.4.4 wel JB en ipad 2 ios 5... geen JB
wat kan ik het beste doen om deze optie te krijgen ? heb wel optie airplay. |
|
|||
|
|||
Dubbelklik op de homebutton, en dan kan je op AirPlay drukken en dan kan je de optie 'synchroon' aanzetten. Dat is mirroring.
|
|
|||
|
|||
AirPlay kan ik dus iPad kiezen of Apple tv verder geen andere opties
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
Probleem met "allen beantwoorden" sinds Gmail gepusht is via M. Exchange | Mr. Moli | iPhone algemeen | 0 | 22-04-10 23:10 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
Optie "Tijd sinds volledig opgeladen" werkt niet meer | Renzo4000 | iPhone algemeen | 0 | 09-07-09 14:47 |
Wat nu !!!??? in de usa itunes kan ik niet meer "none" kiezen voor betalign? | 4en | Archief | 16 | 21-03-08 18:44 |
|
|