Probleem met "allen beantwoorden" sinds Gmail gepusht is via M. Exchange discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Mijn gmail wordt naar mijn iPhone gepusht via Microsoft Exchange. Dat werkt allemaal top. Het probleem is dat het niet lukt om een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met "allen beantwoorden" sinds Gmail gepusht is via M. Exchange
Hallo allemaal,
Mijn gmail wordt naar mijn iPhone gepusht via Microsoft Exchange. Dat werkt allemaal top. Het probleem is dat het niet lukt om een mail te beantwoorden als die naar een groot aantal mensen gaat via "allen beantwoorden" (groot is meer dan 18). Het verzenden mislukt dan. Is dit een bekend probleem en wie heeft er een oplossing? Dank jullie wel Laatst gewijzigd door Mr. Moli; 22-04-10 om 23:13. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
allen beantwoorden, exchange, gmail, push, verzenden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
Optie "Tijd sinds volledig opgeladen" werkt niet meer | Renzo4000 | iPhone algemeen | 0 | 09-07-09 14:47 |
Sinds update naar 2.2 '"Geen Service'" | asayaga | iPhone algemeen | 9 | 19-12-08 00:03 |
Mail.app "download resterende" met Gmail | dj_joske | iPhone Apps | 5 | 07-05-08 21:36 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|