itunes remote koppelt niet

itunes remote koppelt niet discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen. Ik heb het hele internet afgestruind, maar kom er niet uit. Zowel mijn ipad als iphone zijn voorzien van de laatste updates van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15 December 2013, 12:52
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi 16GB [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 15 December 2013
Berichten: 7
Standaard itunes remote koppelt niet

Hallo allen.

Ik heb het hele internet afgestruind, maar kom er niet uit. Zowel mijn ipad als iphone zijn voorzien van de laatste updates van de remote app en besturingsprog. . De pc draait met windwos 7 en iTunes 11.1.Alle apparatuur zit op het zelfde Wi-Fi netwerk , en daar waar gevraagd , op het zelfde apple id account .Op de ios devices krijg ik een 4 cijferige code bij de instellingen van de remote app. Binnen iTunes (pc), zie ik wel de devices (als ze via usb gekoppeld zijn). klik ik nu op een device in iTunes, zou normaal het invulscherm moeten komen voor de code, echter bij mij dus niet. Ik krijg dan gewoon het overzicht menu van het ios device. Ik heb de instellingen allemaal goed staan en denk dat het probleem dieper ligt , routerinstellingen/mac adressen? wie o wie kan mij raad geven?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15 December 2013, 13:00
» iPhone 8 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 9,7 Wi-Fi + 4G 256GB (Goud) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 1 July 2010
Locatie: /private/etc/
Berichten: 25.401
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guy1965 Bekijk bericht
Ik heb de instellingen allemaal goed staan en denk dat het probleem dieper ligt , routerinstellingen/mac adressen? wie o wie kan mij raad geven?
Dat zou (weer eens) een probleem kunnen zijn met een router die moeilijk doet over het Bonjour (aka mDNS aka Multicast DNS) protocol.
  #3  
Oud 15 December 2013, 13:09
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi 16GB [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 15 December 2013
Berichten: 7
Standaard

oiets dacht ik al, wat moet ik doen? wil je dat ik de routerinstellingen hier plaats? (moet je wel even aangeven welke router instellingen je wilt hebben.
  #4  
Oud 15 December 2013, 13:14
» iPhone 8 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 9,7 Wi-Fi + 4G 256GB (Goud) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 1 July 2010
Locatie: /private/etc/
Berichten: 25.401
Standaard

Ga eens in de router kijken of er ergens een instelling is met de naam "Multicast" of "Multicast Filter". Indien dat het geval is dan zet dat aan en herstart de router.
  #5  
Oud 15 December 2013, 13:17
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi 16GB [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 15 December 2013
Berichten: 7
Standaard

Deze staat aan. Voor de goede orde het is een ubee router van ziggo
  #6  
Oud 15 December 2013, 13:25
» iPhone 8 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 9,7 Wi-Fi + 4G 256GB (Goud) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 1 July 2010
Locatie: /private/etc/
Berichten: 25.401
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guy1965 Bekijk bericht
Voor de goede orde het is een ubee router van ziggo
Yep. Heel bekend probleem. In Nederland hebben wij ook een Ubee modem/router van Ziggo en die wilde ook niet werken met Bonjour. Ik heb dan door Ziggo de router- en Wi-Fi functies van dat Ubee ding laten uitschakelen en een router aangesloten die wel goed met Bonjour werkt.

Hier was dat heel kritisch omdat wij alleen maar maar Apple apparatuur gebruiken. Er lopen nog een paar topics op het forum over dit Bonjour probleem met Ziggo Ubee modem/routers.
  #7  
Oud 15 December 2013, 13:57
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi 16GB [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 15 December 2013
Berichten: 7
Standaard

Dus er zit niets anders op dan een andere router plaatsen?
  #8  
Oud 15 December 2013, 14:04
» iPhone 8 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 9,7 Wi-Fi + 4G 256GB (Goud) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 1 July 2010
Locatie: /private/etc/
Berichten: 25.401
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guy1965 Bekijk bericht
Dus er zit niets anders op dan een andere router plaatsen?
Voor ons zat er niets anders op omdat ook alle Macs, servers, Apple TV's en printers mDNS (Bonjour) gebruiken. Of je ook een andere router moet gaan kopen omdat de Remote app niet of niet goed werkt kan ik niet beoordelen.
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Herstellen met iTunes niet mogelijk na remote wipe massi88 iPhone algemeen 17 4 March 2013 23:28
Remote (iTunes) werkt niet plomp47 iPhone Apps 1 18 December 2012 16:00
IPhone koppelt niet meer aan itunes ManonQ iTunes 1 13 December 2011 11:57
iphone koppelt niet met itunes kistekop iTunes 2 3 October 2011 03:08
Windows: iTunes Remote - iPhone werkt wel iPad niet RoyalMess iTunes 0 27 August 2011 16:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:03.