IOS 7.0.4 discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben ver ten einde raad : Ik heb zojuist de laatste update geinstalleerd (IOS 7.0.4) niet wetende wat dit met mijn IBook app zou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IOS 7.0.4
Ik ben ver ten einde raad :
Ik heb zojuist de laatste update geinstalleerd (IOS 7.0.4) niet wetende wat dit met mijn IBook app zou doen. Deze is totaal NIET naar mijn zin - had de vorige versie liever. Ik ben de helft van mijn aangemaakte collectie kwijt en kan zelfs geen nieuwe aanmaken. KAN IK MIJN VORIGE VERSIE TERUG KRIJGEN op de een of andere manier ???? (er staan ongeveer 900 boeken op.....) HELP-HELP-HELP aub |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Op welk toestel?
Volgens je profiel heb je geen iPhone en een eerste generatie iPad. Daar kun je iOS 7 niet op installeren...
|
|||
|
|||
Heb 2 IPads :
de eerste generatie en een IPad 3 |
|
||||
|
||||
Die iPad 3 dus?
Die kun je niet downgraden. |
|
|||
|
|||
Dat vreesde ik al
Maar wa me ook dwarszit is dat ik bij 'Collectie' geen nieuwe items kan aanmaken, plus dat hetgeen ik te zien krijg op niks trekt (in vergelijking met de vroegere versie). Als boekenverslaafde had ik een lange lijst gemaakt, per auteur. Allemaal verdwenen !!!!!!!!!!!! én kan geen nieuwe aanmaken IK HAAT APPLE !!!!!!!!!! dat ze mij (en nog vele andere) dit aandoen. GEEN IPAD MEER VOOR MIJ, dat is wel zeker ! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Ios 6.1.3 terug zetten naar Ios 6.1.2 - iPhone 4 - SHSH blobs aanwezig | jeffreydevos | Jailbreak | 3 | 13-05-13 17:09 |
Probleem bij reservekopie na herstelling/downgrade naar IOS 5.1.1 van IOS 6 | LoveSebMagic | iPhone algemeen | 6 | 28-09-12 09:17 |
iPad: Ipad 2 IOS 4.3.5. updaten naar IOS 5.0 final met oog op jailbreak? | fleu | Jailbreak | 3 | 12-10-11 22:16 |
|
|