iTunes Remote - iPhone werkt wel iPad niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier net ff Remote op me iPad 2 gezet zodat ik muziek op me PC kan afspelen maar dat werkt dus niet echt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iTunes Remote - iPhone werkt wel iPad niet
Ik heb hier net ff Remote op me iPad 2 gezet zodat ik muziek op me PC kan afspelen maar dat werkt dus niet echt.
Ik kijk bij Artiest en daar staan al mijn Artiesten, ik kies een Artiest en dan staat er geen een nummer. KIjk ik bij Nummer dan kan ik wel Nummers afspelen en de Artiest zien maar dan is alles door elkaar. Als ik nu mijn iPhone 4 pak en Remote aan doe kan ik wel onder Artiest een bepaald Nummer van een Artiest kiezen maar op de iPad 2 geeft ie aan dat er geen nummers zijn. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Remote op Apple in-ear-phones werkt niet op iPhone 3GS | acvz | iPhone algemeen | 3 | 14-02-11 22:37 |
iPad dock werkt niet, gewoon met kabel wel. | stef007 | iPad algemeen | 3 | 11-12-10 20:09 |
Waterschade 3GS connect niet met itunes maar werkt wel | Baggio13 | iTunes | 3 | 06-11-10 21:07 |
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? | hans-wouter | iPad algemeen | 11 | 04-05-10 14:54 |
Apple Remote wil niet op de 1ne pc wel op de andere | laurensxeon | iPhone Apps | 2 | 02-10-09 13:05 |
|
|