//

Siri, 5 jaar terug in de tijd?

Siri, 5 jaar terug in de tijd? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik merk al een tijdje dat Siri op zowel mijn iPhone als mijn HomePod mini (ja, in het NL) weer een verschrikkelijke computerstem heeft. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-12-21, 13:55
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard Siri, 5 jaar terug in de tijd?

Ik merk al een tijdje dat Siri op zowel mijn iPhone als mijn HomePod mini (ja, in het NL) weer een verschrikkelijke computerstem heeft. Ik vind 'm af en toe gewoon slecht te verstaan. De uitspraak "loopt" vaak niet met haperingen op vreemde plekken, vreemde uitspraken, verkeerde klemtoon etc.Voorbeeldje? (ik zal proberen het "fonetisch" te omschrijven) Wanneer de temperatuur 's nachts tussen de -4 en -1 is hoor je ht volgende: ......tussen de 'negge tivve" 4 en min 1. De Siri stem in deze vorm is voor mij bijna een reden om mijn google mini weer in ere te herstellen. Daarnaast hoor ik veel te vaak "dit is wat ik op het web heb gevonden, ik stuur het naar je iPhone".

na de komst van IOS 15.2 heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om mijn iPhone op te frissen door een factory reset en GEEN backup terugplaatsen. Dit helpt helaas niet.

Hebben jullie misschien gelijksoortige ervaringen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:25.