//

Agenda items aanpassen in Outlook (machtigingen)

Agenda items aanpassen in Outlook (machtigingen) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik Office 365 op MacBook Pro, iPhone en iPad. Op alle systemen gebruikt ik Outlook voor mail. Echter agenda gebruik ik apple's Calendar, omdat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-02-22, 10:48
RogerR RogerR is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 16.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 22
Standaard Agenda items aanpassen in Outlook (machtigingen)

Ik gebruik Office 365 op MacBook Pro, iPhone en iPad.
Op alle systemen gebruikt ik Outlook voor mail. Echter agenda gebruik ik apple's Calendar, omdat het me niet lukte om agenda items te synchroniseren vanuit iOS naar Outlook. Recent is me dit gelukt door agenda's te delen via iCloud. Alle items worden nu getoond in Outlook, maar ik kan ze in Outlook niet bewerken omdat ze als "alleen lezen" zijn gemachtigd.
Via outlook probeer ik de machtigingen in te stellen voor de ingestelde agenda accounts. Echter wanneer ik dit doe krijg ik een foutmelding: "Outlook kan geen machtigingen opslaan op de Exchange-server". Bij mijn weten gebruik ik helemaal geen exchange, de licentie van office 365 is gekoppeld aan een outlook.com account.
Ik heb de melding gegoogeld, maar kom geen antwoorden tegen waar ik iets mee kan. Iemand enig idee hoe ik deze machtigingen kan toewijzen?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Schermafbeelding 2022-02-03 om 10.35.08.png‎ (286,2 KB, 2x gelezen)
Bestandstype: png Schermafbeelding 2022-02-02 om 14.01.01.png‎ (343,4 KB, 2x gelezen)
Bestandstype: png Schermafbeelding 2022-02-02 om 14.02.00.png‎ (716,1 KB, 2x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
agenda delen, agenda outlook, machtigingen, office365, outlook



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wijzigingen inkomende agenda items outlook idg iPhone algemeen 0 18-04-14 09:28
Agenda-items van iCloud naar Outlook 2010 schoe459 iCloud 10 27-07-12 21:39
Agenda items uit outlook na verwijderen agenda op iphone bassment iPhone algemeen 5 23-05-12 14:22
iCloud en Outlook 2010: dubbele items in agenda bisebaer iCloud 20 26-11-11 20:39
agenda items vanaf iphone niet in outlook 2010 moonro24 iPhone algemeen 2 25-11-11 12:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:51.