Piekschema Outlook discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen! Iemand enig idee of het mogelijk is om in de Outlook app een piekschema in te stellen? Met andere woorden, ik wil bijvoorbeeld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Piekschema Outlook
Hallo allen!
Iemand enig idee of het mogelijk is om in de Outlook app een piekschema in te stellen? Met andere woorden, ik wil bijvoorbeeld maandag t/m vrijdag mijn mail automatisch ophalen en in het weekend niet. Bij Android is dit een standaard optie, daar kun je de dagen en uren instellen voor wat betreft bovenstaande. Vast bedankt voor jullie reply. Groet, Pulami |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo Pulami,
In iOS (mail instellingen) is daar voor zover ik weet geen optie voor. Je hebt nu wel mogelijkheden om via de optie focus het een en ander in te stellen. In de Outlook app zelf kan je sinds enige tijd wel aangeven op welke momenten/tijden je wel/geen meldingen wilt ontvangen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sycnh naar Iphone + Ipad van Outlook ok, andersom komt niks in Outlook | Caa | iCloud | 26 | 09-08-12 12:55 |
Kan geen 'Outlook' aanvinken om te laten synchroniseren in Outlook. | miguellio | iTunes | 11 | 02-02-11 21:36 |
Itunes neemt outlook adres niet over (geen outlook syn) HELP! | Puddinkie26 | iTunes | 1 | 04-06-10 10:29 |
wijziging outlook express naar microsoft outlook 2007 | FIST2000 | iTunes | 0 | 11-03-10 23:42 |
wil syncen met Outlook 2007 en niet outlook express | gillio04 | iPhone algemeen | 8 | 28-04-08 12:33 |
|
|