iPhone 14, autoradio via Bluetooth discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, omdat ik thuis een iMac heb staan ben ik onlangs van Android overgestapt op een iPhone (14). Nu had ik op mijn Samsung ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 14, autoradio via Bluetooth
Hallo allen,
omdat ik thuis een iMac heb staan ben ik onlangs van Android overgestapt op een iPhone (14). Nu had ik op mijn Samsung een muziek-app genaamd Musicolet. Via Bluetooth gekoppeld aan m'n autoradio speelde dat ding zodra ik de auto startte. Nu wil het dat m'n iPhone hetzelfde gaat doen maar tot nu toe geen resultaat: De boel koppelt wel en speelt ook maar zodra de radio uit- en weer aangaat geeft deze een "No audio device". Zowel Muziek als VLC leveren dezelfde melding op. Herstarten, opnieuw installeren en het (blijkbaar spoorloze) infinitysymbool zoeken, telkens hetzelfde probleem. Staat er 'n bepaalde setting niet goed of is het wijs om een andere muziek-app te gebruiken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
automatische bluetooth app (autoradio) | michaeltjeh1 | Jailbreak apps en thema's | 7 | 12-02-14 10:08 |
Autoradio voor iphone 3gs met bluetooth/navi | LenS | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 21-04-10 10:03 |
Iphone aansluiten op autoradio plus bellen via bluetooth. | jantje123 | Archief | 1 | 16-11-09 19:45 |
bluetooth autoradio en navigatie | Peernij | iPhone Navigatie | 0 | 22-07-09 15:53 |
i-phone, bluetooth autoradio lg | djarend | iPhone accessoires en onderdelen | 10 | 11-03-09 22:31 |
|
|