Podcast app gezocht discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag iedereen, Ik ben op zoek naar een goede podcast app, hierbij zijn dit mijn belangrijkste vereisten: - ik moet zelf podcasts kunnen toevoegen - ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Podcast app gezocht
Dag iedereen,
Ik ben op zoek naar een goede podcast app, hierbij zijn dit mijn belangrijkste vereisten: - ik moet zelf podcasts kunnen toevoegen - ik moet afleveringen kunnen downloaden om offline te luisten - ik wil een afspeellijst kunnen opzetten waarbij ik al mijn podcastafleveringen chronologisch kan beluisteren, met dus de verschillende podcastseries door elkaar. Vooral dat laatste vind ik heel belangrijk en ik heb nog geen podcast app gevonden die dit mogelijk maakt. Ik kan alles in Plex importeren als muziek bibliotheek en dan via de naamgeving ze correct sorteren maar dat is veel manueel werk. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
'GEZOCHT'Apple Poster 'GEZOCHT' | AppleTime | iPhone algemeen | 1 | 06-09-12 08:33 |
PodCast DE > NL | StyLez01 | iPhone algemeen | 7 | 01-05-12 12:21 |
|
|