radio op iphone? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo weet iemand hoe ik radio kan luisteren op mijn iphone via een edge verbinding?? liefst bekende radiostations zoals 538 ofzo...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
radio op iphone?
hallo weet iemand hoe ik radio kan luisteren op mijn iphone via een edge verbinding?? liefst bekende radiostations zoals 538 ofzo
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nederland.FM - Radio luisteren via Internet, klikken en luisteren ?? werkt hier prima via Wi-Fi iig
|
|
|||
|
|||
tunin.fm werkt ook goed.
|
|
||||
|
||||
Werkt goed gebruik streamltAll veel keuze aan zenders, zelf toevoegen..
Nu nog in ACC dan is het helemaal TOPPIE..te vinden in de App store
|
|||
|
|||
Beste Radio App
Heey Allemaal
even een vraag welke app is de beste radio app die gewoon werkt met nederlandse zenders? en niet percee met Wi-Fi hoeft te werken? mvg osj |
|
||||
|
||||
samengevoegd
|
|
||||
|
||||
ik gebruik flycast, werkt prima en is gratis te downloaden uit de appstore
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik VisuaRadio.
|
||||
|
||||
Nederland.fm
Is gewoon een webapp, kost je niks, (bijna) alle nederlandse zenders en werkt perfect. Wel letten op je datagebruik natuurlijk!
|
||||
|
||||
bedankt voor de tip! Werkt prima hier! (en met iPhone abbo hoef je niet echt zorgen te maken over je datagebruik)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Radio Recorder???? + Hulp met Webtechies Radio Recorder. | WT44 | iPhone Apps | 0 | 24-08-10 01:15 |
|
|