Audio Recorder V2 - Opgeslagen bestanden vinden discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een audio opname gemaakt met Audio Recorder. Nu wil ik deze graag op mijn pc zetten met behulp van WinSCP. Echter kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Audio Recorder V2 - Opgeslagen bestanden vinden
Hallo,
Ik heb een audio opname gemaakt met Audio Recorder. Nu wil ik deze graag op mijn pc zetten met behulp van WinSCP. Echter kan ik de opgenomen audio (.mp3) bestanden nergens terugvinden... Weet iemand waar hij deze opslaat? In de /Documents map staat hij niet. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk eens of deze niet ergens staan in map /var/mobile/library !
|
|
|||
|
|||
Bedankt, maar ik heb alle mappen nagekeken en kon nergens iets vinden...
Edit: Gevonden! /User/Documents/Media/iPhoneRecorder/... Deze mag dicht! Laatst gewijzigd door Dennis²; 07-09-08 om 20:32. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Radio Recorder???? + Hulp met Webtechies Radio Recorder. | WT44 | iPhone Apps | 0 | 24-08-10 01:15 |
Cydia bestanden vinden? | vuurvreter | Jailbreak apps en thema's | 1 | 05-05-10 18:51 |
iPro Recorder - overzetten van de bestanden op mac | tergil | iPhone Apps | 3 | 31-03-09 11:42 |
|
|