Air Sharing: Airshare - iPhone als wireless usb stick discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Yes opgelost, thanks mensen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Yes opgelost, thanks mensen
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
bitekinex werkt perfect voor windows vista in tegenstelling tot de webdev update
|
|
|||
|
|||
kan er mij eens iemand stap voor stap uileggen , want ik heb windows vista, maar krijg het precies niet geinstalleerd, ofj, eerst computer, dan netwerklocatie toevoegen, maar dan zit ik vast...?
grtz |
|
|||
|
|||
ff bitekinex downloaden
dan gewoon computer, netwerk locatie toevoegen, dan je ip adres invoeren, en dan werkt ie |
|
|||
|
|||
bitekenix ofzo waar kan ik da downloaden? sry ken nie veel van die zaken..
tnx |
|
|||
|
|||
ff intypen op google en je hebt hem binnen 2 minute weet namelijk niet of ik hier de site mag vermelden, anders gaf k hem wel ff door. maar heb je zo gevonden
|
|
|||
|
|||
Airshare - iPhone als wireless usb stick
net de app airshare getest, collega ff wat mp3's en pdf'jes laten kopieren naar de public folder op de iPhone.
werkt supervriendelijk Air Sharing for iPhone - Get it while it’s Free! - Apple Gazette |
|
||||
|
||||
Ah, vandaar dat ik em niet kon vinden
Air SharING //samengevoegd en de titel aangepast Laatst gewijzigd door cypher21; 17-09-08 om 14:45. |
|
||||
|
||||
Klinkt interessant en ziet er ook interessant uit. Alleen crasht het steeds op mijn iPhone. Ik krijg een mooi scherm met 3 icoontjes onderin; een vraagteken, een airport/Wi-Fi symbooltje en rechts een preferences/instellingen icoontje. Maakt niet uit wat ik aantik, ik kom steeds weer op mijn iPhone home scherm terecht.
[Edit] Laat maar, kom er net achter dat ALLE niet standaard iPhone apps momenteel crashen. Laatst gewijzigd door InternetRebel; 17-09-08 om 15:10. |
|
|||
|
|||
Werkt goed en simpel. Het zou nog mooier zijn als je van hieruit ook bestanden zou kunnen mailen.
|
|
|||
|
|||
mij lukt het niet om Air sharing te downloaden? kan mij iemand helpen??
tot aan een netwerklocatie toevoegen lukt het me, maar dan loopt het fout, heb windows VISTA?? help me aub! heb Bitnex al gedowload... grtz |
|
|||
|
|||
stap 1:
air sharing downloaden stap 2: bitkinex downloaden stap 3: ga naar computer netwerklocatie toevoegen typ dan http:// ip adres :8080 als je air sharing aantikt op je iphone staat daar automatisch het ip adres wat je in moet typen stap 4: de map opent vanzelf. plak hier nu dingen in die je erin wil hebben, bijv documenten sta[ 5: sync met itunes en that's it |
|
|||
|
|||
alsik een netwerklocatie wil toevoegen moet ik eerst
Geef de locatie van uw website op dan moet ik daar internet of websiteadres invullen? |
|
|||
|
|||
lees eens de instructies in de applicatie zelf, daar staat alles wat je moet doen per OS.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
nee, zoals ik zei je ip adres. kijk op je iphone eens bij de instructies.. staat stap voor stap wat je moet doen en invullen |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt t deels. ik kan in mijn iphone komen en mappen en bestanden toevoegen via de pc (draadloos), maar het probleem is dat ik wil synchroniseren met mn pc als ik airsharing aanzet, voor het backuppen van files.
Voor sommige programma's moet je idd betalen, goodsync werkt ook erg goed maar in vista schijnt dit ook te kunnen (synchronisatiecentrum) maar snap er niks van eigelijk. Wie kan me helpen dit te laten werken met vista zelf. Thanks |
|
|||
|
|||
bij mij werkte ie prima, maar sedert ik naar 2.1 gestapt heb ben ik het kwijtgeraakt, auww, en nu moet je natuurlijk betalen ervoor
wil iemand hier zo lief zijn om het mij es te sturen ?? tnx |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Air sharing pro | apotheosis | iPhone Apps | 0 | 08-07-10 00:51 |
iPhone als USB-stick / Wisselbare schijf | jpke | iPhone Apps | 58 | 15-04-10 19:48 |
Help me aub AIR SHARING | Dani1 | iPhone Apps | 3 | 15-02-09 09:50 |
|
|