Sekai Camera brengt de werkelijkheid in kaart discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Een nieuwe applicatie met de naam Sekai Camera is bedoeld om je omgeving te geotaggen. Door het oog van de camera kun je allerlei zaken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Sekai Camera brengt de werkelijkheid in kaart
Een nieuwe applicatie met de naam Sekai Camera is bedoeld om je omgeving te geotaggen. Door het oog van de camera kun je allerlei zaken geotaggen en informatie opvragen.
Lees verder over: Sekai Camera brengt de werkelijkheid in kaart Tag: |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Of ik hier nu echt op zit te wachten .....................
|
|
|||
|
|||
Camera herkent winkels?
ik heb ooit op youtube een filmpje gezien waar iemand z'n iphone pakt, een app aanzet en in het iphone beeld een winkel ziet dmv de camera en daar komt ineen keer een meun kaart v/d winkel te staan.
dus de app herkent dat restaurant en je kan zo de menu kaart zien van t restaurant. kent iemand dit programmatje? |
|
||||
|
||||
bestaat dit? Handig
|
|
||||
|
||||
LOL
Lijkt me nogal onwaarschijnlijk, maar goed. Plaats iig dat filmpje eens. |
|
||||
|
||||
Google maar eens op Sekai Camera, of kijk gewoon op iphoneclub
http://www.iphoneclub.nl/14232/sekai-camera-brengt-de-werkelijkheid-in-kaart/ |
|
||||
|
||||
Ah, die heb ik kennelijk gemist
Ziet er wel gaaf uit, maar dan moet alle data wel voor handen zijn, en moeten alle winkeliers e.d. meewerken. Ben alleen wel bang dat je een gigantische accu in je rugtas mag stoppen als ik dat filmpje zo zie |
|
||||
|
||||
//Samengevoegd
|
|
|||
|
|||
en als deze app uitkomt is ie dan ook voor de eerste generatie iphone?
of alleen 3G (met GPS) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|