smule discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey kwam deze tegen vondt hem erg gaaf. Leuk voor bij een concert. YouTube - SMule: Sonic Lighter vooral de maps waar je kunt zien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMule: Sonic Lighter
Heey kwam deze tegen vondt hem erg gaaf.
Leuk voor bij een concert. YouTube - SMule: Sonic Lighter vooral de maps waar je kunt zien wie hem nog meer heeft. en het aansteken van andere iPhone/touches is gaaf. iTunes:http://phobos.apple.com/WebObjects/M...290596336&mt=8 Groeten Dick Laatst gewijzigd door dikketienes; 17-09-08 om 12:45. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
lol leuke app. !!! uitblazen werkt echt door in de microfoon te blazen!!
|
|
|||
|
|||
net nog 2 nieuwe dingen ontdekt: als je je iphone schuin houd, dan verbrand de vlam de zijkant van je iphone. en als je je vinger even op het scherm houd, krijg je een wereldbol en kan je zien waar ter wereld ze de app. hebben aangeschaft.
Laatst gewijzigd door knuster; 18-09-08 om 14:32. |
|
|||
|
|||
het is niet aangeschaft maar het laatst gebruikt hebben. Die zie je op de wereld bol (als je dubble tapt op het scherm als de kaars aan is).
Het kaarsje doorgeven werkt ook. Heel gaaf. |
|
|||
|
|||
hoe heet die eigelijk en is die gratis?
ik heb wel 1gehad maar die liep ene keer vast toen moest ik de iphone uitdoen al gevonden sonic lighter Laatst gewijzigd door laura87; 21-09-08 om 13:29. |
|
||||
|
||||
Ik heb gisteren even geprobeerd een andere iPhone "aan te steken" maar dat werkt niet :S
Iemand tips, heb het zelfde gedaan als op het filmpje, geluid op zijn hardst, maar werkte niet |
|
||||
|
||||
Aaaah crap, net geen tegoed meer op mijn iTunes account! Even aanschaffen dan maar...
Wappert deze zeg maar ook bij bewegen van je iPhone? En nou maar hopen dat-ie door alle herrie op een rock-concert niet ineens uitgaat Laatst gewijzigd door sNicker; 21-09-08 om 17:30. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Groeten Dick |
|
||||
|
||||
ja de vlam wappert ook , als je de iphone heen en weer beweegt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met Ocarin (smule) na update 2.2 | Tr1bal | iPhone Apps | 6 | 01-12-08 14:17 |
|
|