iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   App TOPPERS (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/21602-app-toppers.html)

apotheosis 20-11-09 21:39

Ravensword;ratten neerknuppelen,geestig.

Chuck norris; leuke game maar niet makkelijk.

Castle frenzy; leuke game maar hetzelfde als bailout wars.

Garters & ghouls; leuke game.

Ice age; dawn of the dinosaurs; kost 3,99 maar zijn geld waard,leuk om spelen,mooie afwerking.

Call of duty;leuke game

planet 51; beetje te weinig opties daardoor is de game een beetje saai.Men moet er zaken inplaatsen eoals bij shrek kart enz...

Eliminate pro; afgedaan.Niks voor mij,ik krijg wat van die besturingen,pf.En ook altijd connectie kwijt enz...

Smacktalk; eindelijk dan toch aangeschaft omdat ik eerst zoiets had van wat gaat dat alweer zijn maar tis echt wel fun haha.Zeker aanschaffen mensen,zijn 0,79 cent waard.

Zombiekill; vind ik niet echt super.

Bordyl 21-11-09 18:50

File Sharing - Altijd je documenten, presentaties of gewoon films op je iPhone, in één applicatie. Onmisbaar bij mij.

Movies - Database van de films die je al hebt of al op TV hebt zien passeren, zodat je je nooit miskoopt.

De Standaard - Steeds het nieuws in je zak, snel en handig

My Football Pro - Al héél veel gebruikt, blijft handig: statistieken, goals (Push), uitslagen, klassement, alles!

FStream - Je radio steeds bij jou, en gratis

Digital Clock - Heb op m'n bureau geen klok staan, maar met deze applicatie heb ik die ook niet nodig. Verschillende kleuren, simpel en zakelijk, maar superhandig. Zeker met een Universal Dock erbij.

PhotoGene - Uitgebreid en handig fotobewerkingsprogramma

Shazam - Geen uitleg nodig natuurlijk

UEFA.com - Steeds de laatste CL en Europa League uitslagen en klassementen bij de hand, kan ook in My Football Pro, maar hier ben je er direct bij en het is op dat gebied uitgebreider (dus enkel op vlak van CL en EuroLeague)

Weather Pro - Het weerbericht, onwetend uitgebreid

En sinds vadaag ook PhotoShop.com - niet te veel capaciteiten, maar wel leuke en het is zeer eenvoudig te gebruiken.

Imemyself 30-11-09 19:25

Okeedan mijn top 5:

1. Hyves (heb deze nog niet zo vaak in de top 5 gezien)
2. Appminer (alle apps die dagelijks in de uitverkoop zijn zien en ordenen op prijs)
3. Midomi ( dat vervelende nr dat je niet weet mompelen en midomi vindt wat je zoekt)
4. Handwritten mail ( schrijf je eigen emails )
5. Photoshop.com (beste GRATIS foto bewerk app)

zo...

apotheosis 17-12-09 23:32

n.o.v.a.*-*near*orbit*vanguard*alliance

Gewoon kopen.Gameloft ruled alweer.
Wat een game wat een game,i just love it.
De besturing is heel goed,mooie afwerking,het schieten is zalig en het is verslavend,dit is echt een game die meer dan zijn geld waard is.Beste shootergame vind ik.

Avatar; ook een schitterende game van gameloft,beetje prijzig maar ook meer dan zijn geld waard en alsook prachtige afwerking en goeie besturing.
Als de film ook zo goed is als de game dan ga ik morgen niet teleurgesteld zijn als ik uit de cinema kom ;-).

Mysteriousgirl_ 15-01-10 16:09

Even een update:

PopFrenzy, balonnen van de juiste kleur laten knappen
Sjoelen, ouderwets sjoelen
Idragpaper, Zo snel mogelijk een wcrol af rollen! Erg grappig met vrienden
Scanner, producten scannen en meteen zien waar het product het goedkoopst is
Tapfarm, net als farmville op facebook

Bahemath 15-01-10 16:43

beejive
gangstar
nova
speedforge
en navigon

alvani 15-01-10 18:31

Op dit moment is mijn top 5:

1. Tweety
2. Telegraaf
3. Autoweek
4. Bright
5. DoodleJump

Mysteriousgirl_ 29-01-10 13:03

Dark Nebula is erg leuk en grafisch erg mooi! Alleen niet super moeilijk.

StefanieV 31-01-10 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StefanieV (Bericht 287354)
Ik heb mijn IPhone pas een paar daagjes, dus veel verder dan de free apps ben ik nog niet, maar deze vind ik tot nu toe wel erg leuk:

- IFlow bookreader > altijd een boek bij je. Heb tot nu toe Romeo & Juliet en The Curious Case of Benjamin Button klaarstaan
- Hyves > simpel, overzichtelijk en direct (heb ook Facebook, maar deze vind ik nog wat onhandig. de Hyves app is veel makkelijker en overzichtelijker)
- Nu.nl > altijd up-to-date nieuws lezen
- Movie Lite > leuke kennisgame voor filmliefhebbers
- Lightsaber > mijn zoontje van bijna 6 en ik zijn StarWars gek, dus kon dit natuurlijk niet ontbreken. Zoontje is hier echt helemaal gek van en wil perse iedere avond voor het slapen gaan even spelen :-)

Het zijn er nog niet zo veel, maar na deze 9 pagina's gelezen te hebben, denk ik dat daar snel veeeeeeel bij komt ;-)

Groetjes,
Stefanie

Na ruim een half jaar heb ik toch wel weer een paar andere leuke apps verzameld, dus maar even een update ;)

- Twitbird Pro > Ben het nog aan het uittesten, maar werkt tot nu toe erg prettig
- Appie > erg makkelijk met boodschappenlijstjes (vergeet standaard altijd wat ik nodig had zodra ik de winkel inloop :o). Met 1 knop bij gerechten komen ook direct de ingredienten in de boodschappenlijst.
- Movies > Database voor je dvd collectie. Het invoeren is wel aardig wat werk, maar uiteindelijk heel overzichtelijk
- Lexikon (Zweeds - Engels woordenboek) > we hopen binnen een jaar naar Zweden te verhuizen, dus een woordenboek op zak is altijd handig
- Svenska Almanacka > Nog een Zweedse app, maar voor zwedofielen ook weer heel handig. Kalender/agenda
- Uno
- AlphaBetiC > simpel maar zeer verslavend spelletje
- Moron test > erg leuk om anderen te laten spelen

krieltje12 31-01-10 16:39

Na alles doorgelezen te hebben, zeer handig hoor. Net zoals die voor Cydia.

Hier mijn favoriete APPS:
Shazam; erg leuk om mensen te laten zien wat de foon kan
Awesome note; handig voor mijn werk etc
Hyves; snel ff kijken
De taalmeester; zeker weten goed geschreven?
Shopper; niets meer op te schrijven van de boodschappen en kan zelfs uitrekenen hoeveel geld ik kwijt ben
TVgids free; op de hoogte van wat er op tv komt. Nu nog een melding als het erop komt

Games:
Find it! (free is al leuk, maar betaalde versie is uitgebreider); verschillen bekijken, vermaak als je even tijd hebt
Brainchallenge; lekker oefenen met soms pittige oefeningen
reMovem free; wedstrijdje tussen mijn vriend en mij, wie haalt de hoogste punten, erg leuk
Hearts free; hartenjagen
Dots free; huisje verhuren, simpel tijdverdrijf

Cydia:
Categories; handig springboard indelen
Statusnotifier; heb ik al sms?? zonder alles te openen
Winterboard; mooi aanpassen die foon
MIM; eigen naampje bovenaan
en nog vele meer

Wellicht binnenkort update!!

Kirann 06-02-10 10:40

De favorieten van dit moment, in willekeurige volgorde:

1. AppReviews - af en toe even snuffelen en ideeën voor leuke apps opdoen.

2. Appie - o.a. een handig boodschappenlijstje en recepten uit alle Allerhandes vanaf 't jaar 2000.

3. Guacamole - wack-a-mole-game. Mep de tevoorschijn komende avocado's, knoflook en kopjes rijst, maar vermijd de drollen en doodskoppen.

4. Napsters - erg leuk denkspelletje. Doe de juiste lampjes aan om alle Napsters opgewekt wakker te krijgen. Het aantal ogen van iedere Napster correspondeert met het aantal lampjes dat moet branden (zie afbeelding hieronder).

5. Fotobewerking-apps - Gorillacam, PS Mobile, Photogene, SocialFlyr, ColorSplash, Matryoshka (Matryoshka: maak van je foto's in elkaar passende Russische popjes).

6. Battle Bears - doodknuffelen of neerschieten. Ben zelf een watje wat geweld betreft, maar vriendlief speelt deze game graag.

7. aNote - mooi vormgegeven notitieboek met diverse tabbladen voor categorieën naar keuze. Mogelijkheid om foto's toe te voegen en er een slotje op te zetten.

8. TypeDrawing - maak tekeningen met zelf ingevoerde teksten.

9. Backgrounds - mooie, gratis achtergronden voor je iPhone.

10. Gratitude! - dankbaarheidsdagboek met slotje. Wie zijn aandacht richt op het goede in zijn leven, schijnt meer goeds aan te trekken. Ok. Ik ben erg dankbaar voor mijn iPhone. :)

Napsters:

http://farm3.static.flickr.com/2704/...bd1ffc9d_m.jpg

apotheosis 15-02-10 20:53

Tehra dark warrior; heel leuke game,niet altijd makkelijk ook.Goede besturing en afwerking.

gt racing; nieuwe van gameloft en dik in orde.

3D mini golf; funny game.

Hotel tycoon; ben er nog nie volledig aan uit maar wel een leuke game.Je eigen hotel uitbaten en noem maar op,super.

Onnies 15-02-10 21:32

Rabobank App, te handig. (Nooit meer dat half bange tegen het einde van de maand in de supermarkt of je die avond wel te eten hebt ;))

Nu.nl App, even het nieuws bekijken onderweg, ik heb geen tv dus kijk ook nooit journaal. Ben ook al de deur uit voordat de krant op de mat kan vallen. Zo blijf ik toch een beetje bij met de wereldse ontwikkelingen.

Shazam / iTunes Store, als ik een liedje gehoord heb op de radio dat me bevalt, meteen laten herkennen en downloaden.

Verder natuurlijk mail, Hyves, Facebook en alles om maar het contact met vrienden nooit te verliezen als je onderweg bent :)

wilbair 19-02-10 10:32

mijn top 5
 
Mijn top 5;)
1. Space Miner: Space Ore Bust (Even better then most pc games, it is super addictive even when you have finishd the story)
2. The Settlers (Best converted game from another platform)
3. Minisquadron (Very orginal game concept)
4. Drawrace (Best game to play with two friends if you have 1 iphone)
5. StarDefence (First game that amazed me and let me see what the iphone is capable of)

hondlustgeenbrood 27-02-10 23:39

Mijn top 10

1. Belstatus
2. Blackrain with Cydia (3G Unrestrictor, MyWi, YourTube, Winterboard, iFile, LocSpoof, Backgrounder, Sbssettings, categories, Internet tethering patch 3.1.2)
3. eBuddy Pro
4. Goodreader
5. aNote
6. Office2 (van Byte2)
7. Appbox Pro
8. Uitzending gemist
9. Link4 (4 op een rij spel)
10. Modern Warfare Sandstorm

suzanne137 28-02-10 16:09

Mijn tops


- hyves
-whats app ( onderling van iphone na iphone & blackberry naar elkaar 'smsen' zonder dat het je wat kost)
-buienradar
-twirrerrific
-kenteken (gegevens van auto bekijken)
-doodle jump ( zeer verslavend)
-modern warfare sandstorm
-the sims 3
-ipc
-ps mobile ( mooi photoshop programma)
-ghost radar( beetje vaag)
-telegraaf ( voor het laatste nieuws)
-smacktalk ( erg grappig)
-shazam
- simcity
-tomtom west europe
-skype ( werkt perfect echte aanrader)
-3fm
-marktplaats
-uitzendinggemist
-kane
-rabobank internet bankieren
-Wi-Figet plus
-gta chinatown
-eliminatepro

ze staan niet op volgorde ofzo en het zijn er ook geen 10 meer!

winglo 01-03-10 09:22

dikke stip op 1:

Angry Birds! Grote kans dat dit best game 2010 voor mij wordt op de iphone.. :)

Undertaxxx 01-03-10 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door winglo (Bericht 422008)
dikke stip op 1:

Angry Birds! Grote kans dat dit best game 2010 voor mij wordt op de iphone.. :)

Yupz, gisteren ook gedownload op aanraden van iemand en game is echt geweldig.

Mysteriousgirl_ 02-03-10 08:58

Star Walk! Hiermee kan je alle sterren herkennen! Hou je iphone in de lucht op de plek waar de sterren zijn en er wordt je meteen verteld welke dit zijn!

joostfb 02-03-10 19:00

Instapaper Pro
Rabobank Bankieren
Tweetie 2/Tweetdeck
Byline
Foursquare
Appie
VARA DWDD
AngryBirds :)
Evernote
Dropbox
Delicious Bookmarks
Simplenote
Omnifocus/Things


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:37.