iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   App TOPPERS (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/21602-app-toppers.html)

Maylo 31-07-10 00:36

D8 ik dat Doodle Jump verslavend was, heb nu Froggy Jump...I love it...nog beter en dan Doodle Jump...en dus killing verslavend:)

apotheosis 31-07-10 00:48

Imovie die is uitgekomen al vind ik er toch een paar veranderingetjes moeten aankomen.

PN1 31-07-10 13:10

app toppers
 
1. Nu.nl HD (ipad) fantastische graphic. Nieuw in een nieuw lay out
2. Knocking Vid (iphone) eenvoudige versie, deze app met audio en twee-weg zou geweldig zijn
3. Whatsapp (iphone) leuke manier om met vrienden te chatten
4. Echofon (iphone) prettige app voor twitter
5. 3voor12 goede app om op de hoogte te blijven van nieuwe muziek

anhong 31-07-10 19:57

1. vi
2.buienradar
3.facebook
4.choh dai di
5.lux DLX2 (risk)

apotheosis 01-08-10 01:28

Voor de f1 fans; pocket f1 en deze is gratis en voorzover ik zie staat alles erop wat je moet en wil weten ;).
Goeie app.

Talking larry the bird; haha, ik lig echt strijk, zeker aanschaffen, pure fun mee.

http://www.youtube.com/watch?v=b3km4is3w44

michaelreddo 01-08-10 14:48

1) Articles - Handige en mooi uitgewerkte Wikipedia zoek app met alles er op en eraan.
2) NU.nl - De beste (algemene) nieuws app voor op de iPhone. Veel rubrieken, veel updates en offline ook te bekijken. (oudere artiekelen)
3) iFiles - Sync. heel makkelijk je documenten, foto's, apps etc. met je computer via je je router en poort.
4) iBooks - Mooie grafische app en handig je PDF'jes (bijv. als bijlage bij een e-mail) overizhctelijk op één plaats. Verder nog een mooi icoontje.

Verder moet ik nog wel zeggen dat de app iBooks heel tof is maar door de beperkte iBook Store met nederlandse boeken is hij nog niet helemaal top. Ook zijn de apps iFiles en iBooks universele apps. Verder heb ik ook linkjes gemaakt naar de iTunes Store ;)

Starbuckslove 02-08-10 13:08

1 Belstatus.
2 Telegraaf.
3 Aanbieding.
4 PingChat! 2.
5 Hyves.

lokiolav 03-08-10 09:57

Mijn favoriete apps. In niet willekeurige volgorde.

PushGmail
WeatherPro
ShakeitPhoto
Camera+
MoneyBook
Rabo Bankieren
Convertbot
iGolfScore
Buienradar
IMDb
Ether
Nu.nl

ptrschtn 05-08-10 19:38

Mijn top 5 :

1. Twitterific
2. Things
3. Real Racing
4. Angry Birds
5. Ether

theute 05-08-10 20:03

Tap Tap revenge top game!!!

MaartenW 06-08-10 10:35

Ether is echt zn geld waard! goede kwaliteit voor weinig geld

shoppy 10-08-10 09:57

shazam
hyves
what;s app
tv gids
bejeweled 2

pieterjanvh 10-08-10 14:42

Ik gebruik mijn iPhone niet direct voor spelletjes etc, maar overlaatst toch die gratis app Civ Revolution gedownload, best leuk spel ;)!
Overigens Doodle Jump, heeeel verslavend :D
Maar wat ik het meest gebruik is Tom Tom Europe, echt dit werkt een heel stuk beter dan ik dacht. Ik laat mijn GPS gewoon thuis ;)

Tolarian 11-08-10 20:29

1) shazam
2) paypal
3) abn amro
4) dictafoon
5) labyrinth 2
6) chuzzle
7) lux dlx 2
8) flightcontrol !!!

tendonsie 12-08-10 10:47

1. Twitter
2. iMovie
3. iBooks
4. Nieuwsapps zoals Tweaker.net - iPC (van dit forum) - Webwereld
5. Messenger

lgxmkl1 12-08-10 12:41

In willekeurige volgorde:

- WhatsApp
- Spotify
- Amazon Kindle
- iBooks
- Nu.nl
- ABN-Amro Saldo
- Bejeweled 2
- Harbor Master
- Radio 1
- Twitter

Kluistertijd 17-08-10 14:59

Ik ben hartstike nieuw hier en heb mn Iphone 4 pas een week, maar toch mijn top 5 van dit moment.
Ik ben geen gamer, dus geen games en ik ga alleen voor de gratis apps :)!

1. Speed dial of Faces lite; Ik weet nog niet welke ik ga gebruiken. Bij de eerste kan je 4 nummers direct met een icoontje op je springboard zetten. Bij de 2de krijg je een lijst van 12 voorkeuzenummers. Ik gebruik nu veel Speed dial.
2. Dropbox. Absolute aanrader. Hiermee kan je al je bestanden ook op je iPhone bekijken. Is sowieso makkelijk als je meerdere pc's hebt en je wil over dezelfde bestanden kunnen beschikken.
3. Nu, Nusport en Teletekst
4. StreamItAll. Radio luisteren. Tip: Als je niet in een Wi-Fi-netwek hangt, probeer dan een zo laag mogelijk bitrade ivm buffering
5. Zaklamp. Ideaal als ik 's ochtends vroeg mijn bed uit moet en niet mijn vrouw wil wekken door het licht aan te doen. Simpel, maar wel doeltreffend.

Verder heb ik uit dit forum nog een paar gehaald die wellicht makkelijk zijn (en dus in mijn top 5 gaan komen):
- Trailguru. Afstanden meten
- Rabo bankieren. Hier heb ik hoge verwachtingen van!
- AroundMe. Wat zit er om je heen aan winkels, benzinepompen etc.

Ho, edit!
TVgids.tv vergeten. Zetten we op plekje 5. Zaklamp dan maar uit het lijstje ;)

chanty1969 18-08-10 11:40

voor mij belangrijke apps voor iphone:

appie ( albert heijn tool) erg handig!!!!

nos teletekst

reisplanner van de NS

Tv gemist

nu.nl

Telegraaf

Shazam

ponx 18-08-10 16:22

1. Angry Birds
2. Shazam
3. Teleac Talen
4. Buienradar
5. NU.nl

Dejive 18-08-10 16:26

Navigon
Shazam
NOS Teletekst
Angry Birds
Tunein Radio (beste radio-app voor zover ik weet)
Telegraaf
Echofon
Whatsapp
en de ipc app natuurlijk niet te vergeten, lees meerdere keren per dag die site ff door.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:55.