spelletje behouden discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik via app store een spel koop. en mijn iphone wil ik naar een nieuwe versie updaten (hij is gejailbreakt) gaat dat gekochte spel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
spelletje behouden
als ik via app store een spel koop.
en mijn iphone wil ik naar een nieuwe versie updaten (hij is gejailbreakt) gaat dat gekochte spel dan verloren als ik een nieuwe firmware er op heb? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik zou eerst die spelletjes ff syncroniseren met iTunes, maar als je gewoon op update drukt zouden je games bewaart moeten blijven
|
|
||||
|
||||
Staat gewoon bij iTunes Store geregistreerd, net zoals bij Steam; je koopt het, en kan het voor altijd downloaden
|
|
|||
|
|||
Ik kan ze niet opnieuw installeren, hij zegt dat er een fout is in alle spellen.
|
|
||||
|
||||
Heb je eerst wel geprobeerd in iTunes je backup terug te zetten na de firmware update?
|
|||
|
|||
Ja.
Alles geprobeert. |
|
||||
|
||||
En probeer ze eens gewoon opnieuw te downloaden uit de iTunes store.
Je hoeft er niet nog een keer voor te betalen als je ze vanuit dezelfde account download. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
spelletje gezocht | Walli | iPhone algemeen | 1 | 22-11-09 01:55 |
Grappig internet spelletje | EdwardvG | Chat en geruchten | 12 | 15-05-09 21:35 |
Bejuweled (spelletje) gezocht | hansje | Jailbreak apps en thema's | 4 | 18-01-08 18:36 |
spelletje | freddyfingers | Jailbreak apps en thema's | 1 | 12-01-08 17:38 |
|
|