Uurwerk applicatie discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er ergens zoiets als een uurwerk applicatie. Een applicatie die in volledige mode een uurwerk (schermvullend) toont. Deze van "klok" zijn te klein en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Uurwerk applicatie
Is er ergens zoiets als een uurwerk applicatie.
Een applicatie die in volledige mode een uurwerk (schermvullend) toont. Deze van "klok" zijn te klein en ik heb behoefte aan een grote klok. bedankt
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ja hoor, 'AnalogClock' uit de appstore, en gratis natuurlijk.
|
|
||||
|
||||
Bedankt !!! en pas beschikbaar (17 september 2008)
|
|
|||
|
|||
hallo, ik heb dit nu ook eens geinstalleerd. maar in tegenstelling tot apps die je installeerd via cydia of installer kan je dit niet via manage deinstalleren. Iemand die weet hoe je applicaties via applestore deinstalleerd ?
thanks |
|
||||
|
||||
Icoon ingedrukt houden -> Kruisje. Of in iTunes naar programma's en dan rechtermuisknop verwijderen
|
|
|||
|
|||
top ! bedankt
|
|
|||
|
|||
als je de apps via je iphone hebt verwijderd en ze staan nog op je pc/mac dan worden ze gewoon weer terug geinstalleerd na een syncronisatie. dus om het helemaal weg te halen, moet je de app ook van je pc/mac verwijderen.
|
|
|||
|
|||
Weer zo iemand die quasi uit de losse pols een adviesje uit z'n mouw schudt maar er intussen niks van snapt; programma van je pc/mac verwijderen?!? Let maar niet op deze onzin, want als je het vinkje weghaalt in iTunes wordt het programma niet geïnstalleerd, en kun je het wel gewoon laten staan.
|
|
|||
|
|||
geeft niet joh, zal wel een virus zijn....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien omdat je hem later weer wilt gebruiken,of even geen behoefte er aan hebt? Ik zet apps regelmatig even op non-actief,maar laat ze wel staan in mijn iTunes. |
|
|||
|
|||
@ mods : app gevonden de rest of topic dus slotje!!
@ vertersbazen : houd het forum leuk!?!?! Thanks |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
NU.nl applicatie | rotterdammer53 | iPhone Apps | 4 | 06-01-11 09:52 |
uurwerk van boven | Scooter | Jailbreak apps en thema's | 4 | 21-02-09 00:39 |
|
|