Oude apps-iconen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, In Itunes staan nieuwe iconen voor de apps die ik al had, maar hij blijft de oude iconen tonen op mijn iPhone (1e gen). ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oude apps-iconen
Hallo,
In Itunes staan nieuwe iconen voor de apps die ik al had, maar hij blijft de oude iconen tonen op mijn iPhone (1e gen). Weet iemand of hiervoor een truc is? Glenn. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien kun je het beste even al je programma's op je iPhone wissen en daarna alles weer terug syncen. Dan zal het wel opgelost zijn.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iconen uit mappen na apps update of install | dennuzz | Jailbreak apps en thema's | 17 | 05-01-12 01:46 |
Iconen van gekochte/gedownloade apps plots WIT! Help! | joengrey | iPhone Apps | 0 | 27-10-10 10:55 |
Oude versies apps te downloaden? | Thunderburt | iPhone Apps | 1 | 12-08-10 10:48 |
Nieuwe iPhone -> oude apps terugzetten | ViktorR | Archief | 4 | 15-12-09 19:03 |
Hoe oude apps te uninstallen ? | kasper1985 | Unlock [archief] | 2 | 20-05-08 09:50 |
|
|