Tip: Fring over 3G. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Buur .... VoIPover3G heeft geen extra instelling nodig om te werken. VoIPover3G zorgt er enkel voor dat de wifi-beperking van o.a. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ....het synchroniseren met Itunes lukte echter niet meer. Itunes kon geen verbinding meer maken met de Iphone (fout melding ...000035). Oplossing die bij mij werkte: bij Itunes bij programma's ..Fring..verwijderen. Nu kon ik wel weer synschroniseren ..en kwam Fring daarna weer terug onder programma's |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zijn de bovenstaande problemen inmiddels opgelost met Volpover3g?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
alvast bedankt, groetjes, |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
weet iemand een normale oplossing want fring werkt op mijn iphone voor geen meter kan er enkel mee chatten net als skype, lijkt wle of t-mobile het blokt op mijn N97 en HTC Touch pro 2 van KPN abbo en nokia navigator van mijn vrouw bij telfort werkt het gewoon prima op gprs en op 3G dus vroeg me af of nog meer mensen bij t-mobile hier problemen mee hadden en wat eventueel de oplossing is?
p.s heb en wil geen jailbreak ik koop altijd alles netjes
|
||||
|
||||
Fring werkt (op iphone) standaard niet op 3G, enkel via Wi-Fi.
Is te omzeilen via een app, maar daarvoor heb je een jailbreak nodig. |
|
||||
|
||||
Citaat:
bedankt voor uw reactie dus t-mobile blokt het ( samen met applestore) en is dus een app waar je weinig aan hebt uit de app store, jammer dat het allemaal zo simpel is bij andere telefoons en providers dan maar via mijn n97 skypen en fringen |
|
||||
|
||||
Het is een beveiliging in de app zelf die voorkomt dat je via 3G/gprs kan bellen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
dat moet er dan toch opgezet zijn in opdracht van apple of t-mobile want fring op mijn N97 en andere toestellen zoals hier boven vermeld via KPN en telfort zit die beveiliging er niet op |
|
||||
|
||||
Is in opdracht van Apple, want werkt via geen enkele provider.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wat is de rol van Vodafone in dit onderwerp.
Wat als je een gewone/legale iPhone hebt. Ik bedoel ik heb een uit Italie afkomstige iPhone die geheel was/is.
|
||||
|
||||
Vodafone speelt hierbij geen enkele rol. Het werkt standaard alleen via Wi-Fi, dus heeft je provider er helemaal niets mee te maken.
|
|
|||
|
|||
Ik lees anders verder terug dat T-Mobile wel blokt en vandaar mijn vraag
wat Vodafone doet? |
|
||||
|
||||
Citaat:
klop tt-mobile blokt het ook op mijn Nokia terwijl als ik me KPN kaart in me Nokia doe werkt fring super en kan ik gewoon skypen via mijn telefoon via het Mobiele internet netwerk |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Fring | michielmvs | iPhone Apps | 52 | 28-04-11 15:36 |
Fring | lang2650 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 19-05-10 13:56 |
Windows: [TIP] Voor het updaten naar OS 4.0 [TIP] | Raikonen1 | iTunes | 10 | 10-04-10 18:11 |
Fring | sijmes | Jailbreak apps en thema's | 0 | 01-06-08 16:31 |
Fring | sijmes | iPhone algemeen | 0 | 01-06-08 15:48 |
|
|