Background mogelijkheid zonder Unlock? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ben nu steeds meer mijn Iphone aan het leren kennen en de mogelijkheden daarvan. Alleen heb ik de ballen verstand van Unlocken, Cydia ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Background mogelijkheid zonder Unlock?
Hallo allemaal,
Ben nu steeds meer mijn Iphone aan het leren kennen en de mogelijkheden daarvan. Alleen heb ik de ballen verstand van Unlocken, Cydia en Installer. Alleen kwam ik daar wel op uit als ik zocht naar de mogelijkheid om mijn achtergrond ook in de menu weergave te laten zien. Mijn vraag is dus, is het mogelijk dat je ook in de originelen T-Mobile gewoon een achtergrond kan plaatsen? Is er een programma waarmee je eventueel je iconen kan aanpassen of wordt dat nog uitgebracht. Wil graag mijn achtegrond ook in het menu hebben maar wil ook alles origineel houden. Wie o wie kan mij helpen?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee helaas.
|
|
|||
|
|||
Zal dat er ooit nog komen ofis dat toekomst muziek, zijn daar geen mensen bezig die daar in de Itunes store wellicht een leuke bedragje voor mee kunnen prikken? In Japan willen ze immers toch ook Hello Kitty als achtergrond???
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als apple eenmaal doorheeft dat er veel vraag naar is zal het er wel binnen de week zijn |
|
|||
|
|||
Nee, dit bestaat helaas nog niet.
Maar Apple had dit wel in de nieuwe beta als proef ingesloten, maar is er afgelopen weekend - bij het verschijnen van een nieuwe beta - helaas weer uitgehaald, met als verklaring dat het nog verder ontwikkeld moet worden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
hoe weet je dat? |
|
|||
|
|||
Apple Seeds 4th Beta of iPhone firmware 2.1; Pulls Out Push Notification Service
Apple has seeded developers of its iPhone Developer program with the fourth beta version of iPhone firmware 2.1. The latest update again consists of more bug fixes. However, Apple has strangely pulled out the Push Notification Service APIs in this release for "further development". 't Zou toch perfect zijn als we bijv. SteamitAll Radio konden gebruiken op de background, terwijl we andere apps gebruiken (bijv een spelletje waarbij het geluid niet belangrijk is), of aan het surfen zijn op het internet... Laatst gewijzigd door sossienl; 07-10-08 om 02:20. Reden: edit: off-topic |
|
|||
|
|||
Citaat:
Er is echt wel iemand die dat gaat maken als je het mij vraagt . |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Toch is er hoop, dank je wel voor je reactie DutchAppeal.
Misschien met de volgende update. Een programma dat alles op de achtergrond draaiende houdt zou dan ook ideaal zijn (zoals je Ipod) kan je sleep, en muziek ed aanhouden Laatst gewijzigd door sossienl; 07-10-08 om 18:00. Reden: off topic geneuzel eruit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: upgrade 3gs 3.1.2 naar 4.2.1 met jailbrake en unlock mogelijkheid | hack111 | Jailbreak | 5 | 15-03-11 23:42 |
iPhone 3G: Unlock 3G zonder bb te veranderen? | geodude | Unlock | 1 | 14-02-11 07:43 |
iPhone 3GS: Unlock zonder sim | vanthielen | Unlock | 3 | 11-02-11 16:20 |
iPhone 3GS: unlock 4.0 zonder Wi-Fi | 24uur | Unlock | 1 | 01-09-10 07:47 |
iPhone 3GS: Unlock zonder software | Jorto | Unlock | 2 | 27-06-10 23:24 |
|
|