//

Background mogelijkheid zonder Unlock?

Background mogelijkheid zonder Unlock? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ben nu steeds meer mijn Iphone aan het leren kennen en de mogelijkheden daarvan. Alleen heb ik de ballen verstand van Unlocken, Cydia ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-10-08, 12:02
frida frida is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nederland (R'dam)
Berichten: 78
Standaard Background mogelijkheid zonder Unlock?

Hallo allemaal,

Ben nu steeds meer mijn Iphone aan het leren kennen en de mogelijkheden daarvan. Alleen heb ik de ballen verstand van Unlocken, Cydia en Installer. Alleen kwam ik daar wel op uit als ik zocht naar de mogelijkheid om mijn achtergrond ook in de menu weergave te laten zien.

Mijn vraag is dus, is het mogelijk dat je ook in de originelen T-Mobile gewoon een achtergrond kan plaatsen? Is er een programma waarmee je eventueel je iconen kan aanpassen of wordt dat nog uitgebracht. Wil graag mijn achtegrond ook in het menu hebben maar wil ook alles origineel houden.

Wie o wie kan mij helpen?
__________________
-Iphone 3G W16GB-
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-10-08, 12:06
JWVD's schermafbeelding
JWVD JWVD is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Renkum
Berichten: 312
Stuur een bericht via Instant Messenger naar JWVD Stuur een bericht via MSN naar JWVD
Standaard

Nee helaas.
  #3  
Oud 06-10-08, 17:03
frida frida is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nederland (R'dam)
Berichten: 78
Standaard

Zal dat er ooit nog komen ofis dat toekomst muziek, zijn daar geen mensen bezig die daar in de Itunes store wellicht een leuke bedragje voor mee kunnen prikken? In Japan willen ze immers toch ook Hello Kitty als achtergrond???
  #4  
Oud 06-10-08, 17:10
Spasta Spasta is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frida Bekijk bericht
Zal dat er ooit nog komen ofis dat toekomst muziek, zijn daar geen mensen bezig die daar in de Itunes store wellicht een leuke bedragje voor mee kunnen prikken? In Japan willen ze immers toch ook Hello Kitty als achtergrond???
Waarschijnlijk zal dit dan ooit nog wel komen lijkt me...
Als apple eenmaal doorheeft dat er veel vraag naar is zal het er wel binnen de week zijn
  #5  
Oud 06-10-08, 18:19
DutchAppeal DutchAppeal is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 91
Standaard

Nee, dit bestaat helaas nog niet.

Maar Apple had dit wel in de nieuwe beta als proef ingesloten, maar is er afgelopen weekend - bij het verschijnen van een nieuwe beta - helaas weer uitgehaald, met als verklaring dat het nog verder ontwikkeld moet worden.
  #6  
Oud 06-10-08, 18:21
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DutchAppeal Bekijk bericht
Nee, dit bestaat helaas nog niet.

Maar Apple had dit wel in de nieuwe beta als proef ingesloten, maar is er afgelopen weekend - bij het verschijnen van een nieuwe beta - helaas weer uitgehaald, met als verklaring dat het nog verder ontwikkeld moet worden.
daar wist ik niks van.
hoe weet je dat?
  #7  
Oud 06-10-08, 20:02
DutchAppeal DutchAppeal is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slodo Bekijk bericht
daar wist ik niks van.
hoe weet je dat?
Apple Seeds 4th Beta of iPhone firmware 2.1; Pulls Out Push Notification Service



Apple has seeded developers of its iPhone Developer program with the fourth beta version of iPhone firmware 2.1. The latest update again consists of more bug fixes.
However, Apple has strangely pulled out the Push Notification Service APIs in this release for "further development".



't Zou toch perfect zijn als we bijv. SteamitAll Radio konden gebruiken op de background, terwijl we andere apps gebruiken (bijv een spelletje waarbij het geluid niet belangrijk is), of aan het surfen zijn op het internet...

Laatst gewijzigd door sossienl; 07-10-08 om 01:20. Reden: edit: off-topic
  #8  
Oud 06-10-08, 21:52
Spasta Spasta is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam Bekijk bericht
Nee tuurlijk niet daar gaan ze geen tijd aan besteden, iemand gaat echte geen iPhone kopen omdat ie achtergrond kan instellen netzomin zal iemand hem niet wel kopen omdat ie dat wel kan... Apple vin het waarschijnlijk afbraak aan het uiterlijk waar ik ze gelijk in geef

Greetz, Stiruam
Als er concurrentie op de markt komt met een alternatief waarbij dat wel kan zou dat een doorslaggevend item kunnen zijn. (er van uit gaande dat de rest van het toestel identiek is).

Er is echt wel iemand die dat gaat maken als je het mij vraagt .
  #9  
Oud 07-10-08, 01:21
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Standaard

Modbreak:
On-topic blijven aub. (zie titel draadje)

__________________
iPhone (web) developer. Kijk op http://www.appsstore.nl voor alle Nederlandse iPhone apps! Twitter? klik!
  #10  
Oud 07-10-08, 16:53
frida frida is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nederland (R'dam)
Berichten: 78
Standaard

Toch is er hoop, dank je wel voor je reactie DutchAppeal.
Misschien met de volgende update.

Een programma dat alles op de achtergrond draaiende houdt zou dan ook ideaal zijn (zoals je Ipod) kan je sleep, en muziek ed aanhouden

Laatst gewijzigd door sossienl; 07-10-08 om 17:00. Reden: off topic geneuzel eruit
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: upgrade 3gs 3.1.2 naar 4.2.1 met jailbrake en unlock mogelijkheid hack111 Jailbreak 5 15-03-11 22:42
iPhone 3G: Unlock 3G zonder bb te veranderen? geodude Unlock 1 14-02-11 06:43
iPhone 3GS: Unlock zonder sim vanthielen Unlock 3 11-02-11 15:20
iPhone 3GS: unlock 4.0 zonder Wi-Fi 24uur Unlock 1 01-09-10 06:47
iPhone 3GS: Unlock zonder software Jorto Unlock 2 27-06-10 22:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:37.